تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3767303
شناسه : 3767303
تاریخ :
برگزاری آیین نکوداشت شهید امیرعبدالهیان در سمنان اقتصاد ایران: سمنان- همزمان با شامگاه دوشنبه، مراسم نکوداشت مقام شهدای خدمت به خصوص شهید امیر عبدالهیان فرزند استان سمنان برگزار می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، در راستای برگزاری دومین کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان آئین نکوداشت مجاهدان در غربت، با حضور خانواده گرانقدر شهید خدمت، شهید حسین امیر عبداللهیان برگزار می‌شود.

سخنران این مراسم حجت الاسلام رستمی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور خواهد بود.

این مراسم با مداحی حاج ابوالفضل بینائیان برگزار خواهد شد و در بخشی از آن از خانواده معزز شهید امیر عبدالهیان تقدیر خواهد شد.

گرامی داشت یاد شهدای خدمت و همچنین نکوداشت مجاهدان در غربت و کسانی که برای سربلندی اسلام ناب محمدی (ص) در تمام دنیا و منطقه و به خصوص محور مقاومت، تلاش دارند از دیگر بخش‌های این مراسم است.

این مراسم دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ همراه با نماز مغرب و عشاء به میزبانی مسجد الزهرا سلام الله علیها شهرک تعاون شهرستان سمنان برگزار می‌شود.

فردا نیز در دامغان کنگره گرامیداشت مقام مجاهدان در غربت برگزار می‌شود نامگذاری یک خیابان به نام شهید امیر عبداللهیان در دامغان زادگاه این شهید گرانقدر نیز از دیگر برنامه‌های فردا است.