تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3767296
شناسه : 3767296
تاریخ :
سانحه رانندگی در جاده نیشابور به سبزوار منجر به مصدومیت ۵ نفر شد اقتصاد ایران: مشهد- رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در جاده نیشابور به سبزوار رخ داد پنج مصدوم برجای گذاشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید حسینی اظهار کرد: واژگونی یک دستگاه خودرو پراید که صبح دوشنبه در جاده نیشابور به سبزوار رخ داد پنج مصدوم برجای گذاشت.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور افزود: این حادثه ساعت هفت صبح امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان، ۲ دستگاه آمبولانس پایگاه ۹ و ۶ شهری اورژانس نیشابور و یک دستگاه آمبولانس از هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان اورژانس در صحنه حادثه و در بررسی اولیه تعداد مصدومان این حادثه پنج نفر ارزیابی شد.

حسینی گفت: تمامی مصدومان این حادثه به مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی حکیم منتقل شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور افزود: خواب آلودگی یکی از اصلی ترین دلایل تصادفات جاده‌ای به حساب می‌آی و. همیشه به رانندگان توصیه می‌شود که پس از چندین ساعت رانندگی، حتماً مدتی استراحت یا به محض خستگی در محلی امن توقف کنند و کمی بخوابند، اما گاهی رانندگان به این توصیه‌ها عمل نمی‌کنند.

وی با بیان این که استفاده از کمربند ایمنی به عنوان یکی از مؤثرترین راهکارهای کاهش میزان آسیب در حوادث رانندگی است ادامه داد: استفاده از کمربند ایمنی تا به حال بیش از هر مداخله دیگری جان انسان‌ها را در حوادث ترافیکی نجات داده است.