تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3767276
شناسه : 3767276
تاریخ :
دمای هوا در روزهای پایانی هفته به طور نسبی کاهش می یابد اقتصاد ایران: زنجان-مدیر کل هواشناسی استان زنجان گفت: دمای هوا در روزهای پایانی هفته به طور نسبی کاهش می یابد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در حال حاضر هوای گرم در استان حاکم است، گفت: دمای هوا در روزهای پایانی هفته به طور نسبی کاهش می یابد.

وی افزود: هوای گرم تا روز چهارشنبه در استان حاکم بوده اما روزهای پایانی از شدت آن کاسته خواهد شد.

رحمان نیا با بیان اینکه سرعت وزش باد به صورت لحظه ای در برخی مناطق به آستانه نسبتاً شدید خواهد رسید، افزود: امروز آسمان استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود که در بعدازظهر با وزش باد همراه خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی استان زنجان گفت: در روزهای آینده شرایط جوی پایداری در استان حاکم خواهد بود و طی این مدت آسمان غالباً صاف پیش‌بینی می‌شود و پدیده قابل ذکر برای این روزها وزش باد خواهد بود.

رحمان نیا افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته خیرآباد با دمای ۱۱ درجه و حلب ماهنشان با ۴۱ درجه بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرمترین نقاط استان بودند.

وی با بیان اینکه دمای کمینه و بیشینه شهر زنجان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۵ و ۳۳ درجه بالای صفر بوده است، ادامه داد: دمای فعلی شهر زنجان ۲۸ درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.