تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3767235
شناسه : 3767235
تاریخ :
۱۰ پروژه‌ عمرانی و خدماتی در آران و بیدگل به بهره‌برداری رسید اقتصاد ایران: کاشان - فرماندار آران و بیدگل از بهره برداری از ۱۰ پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

علی اکبر رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با گرامیداشت هفته دولت و شهدای خدمت، اظهار داشت: در شهرستان آران و بیدگل نیز همانند دیگر شهرستان‌های کشور طرح‌های عمرانی و خدماتی به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۰ پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان آران و بیدگل افتتاح شد، ابراز داشت: میزان اعتبار اختصاص داده شده به این پروژه‌ها بیش از ۷۱۹ میلیارد ریال بوده است.

فرماندار آران و بیدگل خاطرنشان کرد: از جمله این پروژه‌ها، روشنایی محور روستای ریگ‌جن به ابوزیدآباد به طول دو هزار و ۵۰۰ متر با هزینه ۵۰ میلیارد ریال، روکش آسفالت به مساحت هشت هزار مترمربع با هزینه ۱۵ میلیارد ریال و احداث و جدول‌گذاری بلوار امام علی (علیه‌السلام) به مقدار پنج هزار مترمربع و هزینه ۱۵ میلیارد ریال بود که به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: روکش آسفالت محور ابوزیدآباد به کاشان به طول ۱۱ کیلومتر با هزینه‌ای بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال و روشنایی تقاطع کنارگذر با جاده ابوزیدآباد با نصب ۳۲ پایه روشنایی با هزینه ۳۷ میلیارد ریال نیز از دیگر پروژه‌های افتتاح شده است.

رضایی، افتتاح روشنایی معابر منطقه محروم یحیی‌آباد شامل احداث ۳۰۰ متر شبکه جدید روشنایی، تعویض ۶۰ اصله پایه فرسوده، نصب و تعویض ۵۵۰ دستگاه چراغ ۲۰ و ۸۰ وات با هزینه ۲۷ میلیارد ریال را دیگر طرح‌های شهرستان آران و بیدگل در هفته دولت برشمرد.