تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3767227
شناسه : 3767227
تاریخ :
تاکید بن‌سلمان بر تقویت تلاش‌های اسلامی در حمایت از فلسطین اقتصاد ایران: ولیعهد عربستان سعودی در گفت‌وگوی تلفنی با رؤسای جمهور مصر و ترکیه، بر لزوم تشدید تلاش‌ها و اقدامات عربی و اسلامی برای توقف تجاوزات و جنایات مستمر رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین تاکید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی و «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهوری مصر، شب گذشته طی گفت‌وگوی تلفنی به صحبت درباره تحولات اخیر منطقه و در راس آن جنگ غزه پرداختند.

ولیعهد عربستان و رئیس جمهور مصر در این تماس تلفنی بر ضرورت رسیدن به آتش بس فوری در نوار غزه و کاهش تنش‌ها در کرانه باختری تاکید کردند؛ به گونه‌ای که منجر به جلوگیری از گسترش دایره درگیری‌ها شده و ثبات را به منطقه برگرداند.

از طرف دیگر خبرگزاری عربستان (واس) گزارش داد که محمد بن سلمان در یک گفت‌وگوی تلفنی با «رجب طیب اردوغان»، رئیس جمهور ترکیه، بر تلاش عربستان برای متحد کردن اقدامات عربی و اسلامی جهت حمایت از ملت برادر فلسطین در برابر تهاجم وحشیانه نیروهای اشغالگر اسرائیلی تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، ولیعهد سعودی همچنین بر ضرورت تشدید تلاش‌ها برای توقف تجاوزات و جنایات مستمر اسرائیل ضد ملت فلسطین تاکید کرد.

انتهای پیام/