تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3767225
شناسه : 3767225
تاریخ :
فرعون فوتبال: پول بدهید تا بمانم! اقتصاد ایران: مهاجم سابق لیورپول بر این باور است که اظهار نظر اخیر محمد صلاح به این خاطر است که دستمزد او در تیم افزایش پیدا کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ایسنا: مهاجم سابق لیورپول بر این باور است که اظهار نظر اخیر محمد صلاح به این خاطر است که دستمزد او در تیم افزایش پیدا کند.

 محمد صلاح در دیدار لیورپول برابر منچستر یونایتد درخشید و توانست دو پاس گل بدهد و یک گل هم به ثمر رساند تا بیشترین نقش را در پیروزی تیمش داشته باشد.

این ستاره مصری پس از پایان بازی هواداران تیمش را شوکه کرد و گفت که این آخرین فصل حضور او در لیورپول است. این اظهار نظر صلاح با واکنش ستاره‌های سابق لیورپول همراه شد. 

به نوشته اسکای اسپورت، دنیل استوریچ اینگونه به صحبت‌های صلاح واکنش نشان داد: به نظرم جدایی صلاح از لیورپول بسیار بعید است. فکر نمی‌کنم که او تصمیم به جدایی از لیورپول گرفته باشد. او در لیورپول باقی خواهد ماند و تنها به مدیران باشگاه می‌خواهد بگوید که پول‌هایتان را به من عرضه کنید.

و اما جیمی کرگر مدافع سابق آنفیلدی‌ها گفت: به نظرم صلاح مانند کریستیانو رونالدو تشنه رکوردها است و به همین خاطر به حضورش در لیورپول و فوتبال ادامه خواهد داد. بسیاری از بازیکنان وقتی به 35 سالگی می‌رسند به بازنشستگی فکر می‌کنند ولی به نظرم محمد صلاح بسیار خوب به خود رسیده و قصد دارد تا 40 سالگی بازی کند. فکر نمی‌کنم که محمد صلاح فصل بعد راهی عربستان شود چرا که او همچنان بازیکن بسیار خوبی است.

کرگر ادامه داد: صلاح در کنار دالگلیش و استیون جرارد از بهترین بازیکنان تاریخ لیورپول هستند.