تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3767193
شناسه : 3767193
تاریخ :
کشف بیش از یک تن مواد مخدر در دو عملیات پلیس اقتصاد ایران: زاهدان_ فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و صد کیلوگرم تریاک طی دو عملیات مقتدرانه پلیس در استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا اسحاقی یا اشاره به کشف مقدار یک تن و صد کیلوگرم تریاک در دو عملیات مقتدرانه پلیس در استان اظهار کرد: با هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا، تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در یک عملیات حساب شده با ورود به محل دپوی مواد مخدر در منطقه‌ی سرجنگل از توابع شهرستان زاهدان، موفق به کشف ۵۵۰ کیلوگرم تریاک شدند که در این راستا تعداد دو نفر متهم نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در عملیات دیگری در سراوان نیز، مأمورین پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در پی رصد اطلاعاتی و عملیات تعقیب و مراقبت خودروهای قاچاقچیان، موفق شدند خودروهای حمل مواد مخدر را پس از درگیری مسلحانه، متوقف کنند که نهایتاً قاچاقچیان با استفاده از شرایط محیطی متواری شدند.

اسحاقی اضافه کرد: در این عملیات، تعداد سه دستگاه خودرو توقیف و مقدار ۵۵۰ کیلو گرم تریاک کشف و ضبط شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه متهمین این عملیات، تحت تعقیب پلیس قرار گرفته اند، خاطرنشان کرد: نیروهای پلیس، شبانه روز در اقصی نقاط کشور با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کنند و هرگز اجازه جولان به آنان نخواهد داد.