تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3767138
شناسه : 3767138
تاریخ :
کاهش ۵۶ درصدی تلفات جاده ای در ایلام طی اربعین ۱۴۰۳ اقتصاد ایران: ایلام-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از کاهش ۵۶ درصدی تلفات جاده‌ای در ایام اربعین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام، گفت: با انجام اقدامات موثر در حوزه ایمنی راه‌ها و همکاری پلیس راه تلفات جاده‌ای در اربعین امسال ۵۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش پیدا کرد.

وی گفت: این موفقیت نتیجه‌ی تلاش‌های شبانه‌روزی عوامل راهداری و همکاری دستگاه‌های اجرایی به ویژه پلیس راه بوده و راهداری همچنان به تلاش خود برای ارتقای ایمنی راه‌ها و تسهیل تردد در استان ادامه خواهد داد.

چشمه خاور عنوان کرد: امسال در حوزه راههای استان ایلام اقدامات خوبی جهت ایمن سازی راه‌ها همچون روکش آسفالت، خط‌کشی، روشنایی، نصب نیوجرسی و علائم ایمنی و.... انجام شده است که نقش مهمی در کاهش حوادث جاده‌ای داشته است.

وی افزود: همچنین، ساخت پل کنارگذر کنجانچم با دهانه ۴۵ متری در کمتر از ۲ ماه، گره‌های ترافیکی را برطرف و شرایط تردد زائران را بهبود بخشید.

چشمه خاور گفت: سرمایه گذاری در زیرساخت‌های جاده‌ای و ارتقای ایمنی راه‌ها، علاوه بر کاهش تلفات، به روان‌سازی ترافیک و افزایش رضایت زائران نیز کمک شایانی کرده است.

وی با اشاره به تردد زوار در ایام اربعین امسال از مرز مهران یادآور شد: از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از سه میلیون و ۱۵۶ هزار و ۷۴۶ نفر از مرز مهران (ورود و خرو) تردد کردند.