تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3767116
شناسه : 3767116
تاریخ :
تمامی امکانات در مشهد برای میزبانی شایسته از زائران فراهم است اقتصاد ایران: مشهد- استاندار خراسان رضوی گفت: تمامی امکانات برای میزبانی شایسته از زائران بارگاه منور رضوی در مشهد مقدس فراهم است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری شامگاه یکشنبه در نشست قرارگاه خدمات سفر مشهد با اشاره به اینکه همه امکانات برای میزبانی شایسته از زائران بارگاه منور رضوی در مشهد فراهم است و باید مدیریت لحظه‌ای داشته باشیم، اظهار کرد: تمامی خدمات از آبرسانی تا مسائل امنیتی، ترافیکی، مراقبت‌های تأمینی و بازار نیازمند اعمال مدیریت و مراقبت دستگاه‌های مربوطه است.

استاندار خراسان رضوی ابراز کرد: ان‌شاءالله با عنایت امام رضا (ع) بتوانیم یک بار دیگر توفیق خدمت به زائران را داشته باشیم و با حداکثر توان از زائران عزیز پذیرایی کنیم.

وی ضمن قدردانی از مدیریت میدانی فرماندار و مدیریت شهری شهردار مشهد گفت: اعمال مدیریت در پیشبرد اهداف سهم بالایی دارد. باید گفت؛ وظیفه دینی و اخلاقی ماست که بتوانیم خدمت خوبی را ارائه دهیم.

نظری همچنین ضمن تقدیر از بخش‌های امنیتی و انتظامی در مشهد مقدس تاکید کرد: امنیت به عنوان زیرساخت ضروری و لازم است تا زائران به سلامتی عازم شهرهای خود شوند.

مشکل آبرسانی وجود ندارد

محسن داوری، فرماندار مشهد نیز در این جلسه اظهار کرد: امسال جانمایی مواکب را قبل از شروع دهه آخر صفر آغاز و همچنین خدمات دائمی را به صورت مستمر فراهم کردیم تا زائران عزیز بهره‌مندی لازم را داشته باشند.

فرماندار مشهد با بیان اینکه مشکل آبرسانی وجود ندارد، افزود: آبرسانی به محورهای بین شهری را قبل از پیک زائران آغاز کردیم و این ظرفیت موجب شد تا قبل از شروع پیک تمام مخازن ما آب داشته باشد.

وی عنوان کرد: خوشبختانه در حوزه سرویس‌های بهداشتی، پارکینگ و نانوایی‌ها؛ تمام ظرفیت‌ها را پای کار آورده‌ایم و جای دغدغه وجود ندارد.