تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3767044
شناسه : 3767044
تاریخ :
راه‌های روستایی شهرستان دیر بهسازی می‌شود اقتصاد ایران: بوشهر- فرماندار شهرستان دیر گفت: عملیات اجرایی میدان شهنیا و تعریض و بهسازی محور شهنیا به کناری در بردخون با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان آغاز شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، یونس باربرز عصر یکشنبه در آئین بهسازی میدان شهنیا و محور شهنیا- کناری، اظهار داشت: در سال‌های اخیر اتفاقات خوبی در شهرستان دیر رقم خورده است.

وی افزود: بخشی از پیچ‌های حادثه‌خیز جاشک، مسیر جاشک تا آبدان و آبدان تا دوراهک اصلاح و بهسازی و در هفته دولت امسال افتتاح شد.

افتتاح روشنایی ورودی غربی دیر تا متانول کاوه

باربرز ادامه داد: روشنایی ورودی غربی شهر دیر تا پتروشیمی متانول کاوه نیز به طول ۶ کیلومتر با اعتبار ۲.۵ میلیارد تومان افتتاح شد.

وی بیان داشت: در سال‌های اخیر با مشارکت دهیاران بخش بردخون و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برخی از نقاط حادثه‌خیز در این منطقه برطرف شده است.

تخصیص ۱۱۰ میلیارد تومان به جاده بردخون- دیر

فرماندار شهرستان دیر با اشاره به اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومانی جاده بردخون به دیر، تاکید کرد: ۱۱۰ میلیارد تومان از محل‌های تملک دارایی استانی، شهرستانی و ملی برای ایمن کردن این محور مواصلاتی تخصیص داده‌ایم که امیدواریم با مشخص شدن پیمانکار جدید، ادامه این پروژه زودتر شروع شود.

بهسازی محور شهنیا -کناری

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر نیز گفت: پروژه بهسازی میدان شهنیا و تعریض و بهسازی محور شهتیا به کناری با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در راستای بهسازی محور شهنیا به کناری اجرا می‌شود.