تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3766995
شناسه : 3766995
تاریخ :
حمله موشکی سنگین از لبنان به سرزمین‌های اشغالی اقتصاد ایران: رسانه‌های خبری از حمله موشکی سنگین از سمت لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی خبر می‌دهند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، مواضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی هدف حمله سنگین موشکی از سمت لبنان قرار گرفته است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که نزدیک به ۶۰ موشک از سمت لبنان به سوی منطقه «میرون» در شمال سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

همچنین این رسانه‌ها از به صدا درآمدن آژیر هشدار در شهرک‌های صهیونیست‌نشین «زرعیت»، «حورفیش»، «میتات»، «فسوطه»، «شومیرا» و «شتولا» در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

از سوی دیگر حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حملات جدید خود علیه نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن به روستاهای مقاوم جنوبی و خانه‌های امن، رزمندگان مقاومت اسلامی روز یکشنبه یکم سپتامبر ۲۰۲۴ ساختمانی را در شهرک المناره که نظامیان دشمن از آن استفاده می‌کردند با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

در عملیاتی مشابه ساختمان‌هایی در شهرک صهیونیست‌نشین «شتولا» که از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی استفاده می‌شدند هدف حمله موشکی رزمندگان حزب‌الله قرار گرفتند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۷:۱۵ بعد از ظهر روز یکشنبه یکم سپتامبر ۲۰۲۴ موضع السماقه در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

بنابراین شمار حملات روز جاری رزمندگان حزب‌الله لبنان به مواضع و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی طی روز جاری به ۹ عملیات می‌رسد.

از سوی دیگر حملات ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان نیز ادامه دارد. خبرنگار المیادین گزارش داد که در حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «بیت لیف» در جنوب لبنان یک نفر شهید و ۲ تَن دیگر زخمی شده‌اند.