تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3766994
شناسه : 3766994
تاریخ :
«حریدی‌ها» برای فرار از جنگ فراخوان تظاهرات دادند اقتصاد ایران: یهودیان تندرو موسوم به «حریدی» فراخوان تظاهراتی بزرگ برای فرار از جنگ را صادر کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، در میان اختلافات صهیونیست‌ها در خصوص امضای توافق آتش‌بس، یهودیان تندرو موسوم به «حریدی» فراخوان تظاهرات اعتراضی، اما با درخواستی متفاوت را صادر کردند.

بر اساس گزارش‌های رسیده، «حریدی‌ها» فراخوانی را برای برگزاری تظاهراتی بزرگ طی فردا صبح در برابر دفاتر سربازگیری ارتش رژیم صهیونیستی در «تل هشومر» واقع در «تل آویو» صادر کرده‌اند، اما نه برای مطالبه امضای توافق مبادله اسرا.

در حالی که بر اساس قوانین رژیم صهیونیستی تمامی شهرک‌نشینان صهیونیست موظف به انجام خدمت نظامی اجباری هستند، حریدی‌ها خواهان استثناشدن خود از این خدمت و معافیت خویش هستند و بنا دارند فردا صبح تظاهراتی بزرگ را در تل‌آویو برای مطالبه معافیت خود از خدمت نظامی برگزار کنند.

این در حالی است که سندیکای کارگری رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که در اعتراض به کارشکنی‌های کابینه این رژیم در امضای توافق مبادله اسرا، اعتصابی گسترده طی فردا در سرزمین‌های اشغالی به اجرا درخواهد آمد. همچنین قرار است که سرزمین‌های اشغالی همزمان با این اعتصاب سراسری شاهد تظاهرات اعتراضی باشد. امشب نیز بیش از ۱۰۰ هزار شهرک‌نشین صهیونیست در نقاط مختلف سرزمین‌های اشغالی تظاهراتی بزرگ را در اعتراض به سیاست‌های کابینه نتانیاهو در خصوص اسرای صهیونیست برپا کرده‌اند.