تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3766993
شناسه : 3766993
تاریخ :
پشت نوبتی‌های بهزیستی اردبیل به صفر رسید اقتصاد ایران: اردبیل- مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: به همت دولت سیزدهم در اردبیل تمام پرونده‌های پشت نوبتی رسیدگی و این پرونده‌ها در استان اردبیل به صفر رسیده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حامد رضایی عصر یکشنبه در نشست روایت تحول با حضور خبرنگاران در سالن شهید بهشتی استانداری اردبیل اظهار کرد: فعالیت‌های بهزیستی استان اردبیل در کنار توجه به برنامه‌های کلان سازمان بهزیستی کشور و دغدغه‌های ملی در ۷ گام عمده و با توجه به زیست بوم استان طراحی، برنامه ریزی و اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۰ هزار و ۱۵۸ پرونده در بهزیستی اردبیل در جریان است، خاطرنشان کرد: با پرداخت مستمری به ۲۵ هزار و ۸۰۰ پرونده در بهزیستی اردبیل تلاش می‌کنیم تا رسالت‌های این سازمان را در اردبیل به نحو مطلوب به انجام برسانیم.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل افزایش ۱۴۱ درصدی اعتبارات بهزیستی در دولت سیزدهم را یادآور شد و بیان کرد: بهزیستی اردبیل در کنار پرداختی مستمری به جامعه تحت پوشش موفق به پرداخت ۱۳ میلیارد ریال کمک موردی به نیازمندان شده و در این بخش شاهد افزایش ۲۲۸ درصدی کمک‌ها هستیم.

رضایی با اشاره به اخذ مجوز برای ساخت مجتمع‌های خیرساز شهرستان خلخال و پیگیری و اخذ ۲۰ میلیارد ریال برای تعمیرات مرکز توانبخشی حضرت ابوالفضل (ع) اردبیل گفت: با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال توسعه زیرساخت‌های فناوری ارتباطات در بهزیستی اردبیل انجام شده و با تلاش کارشناسان و معاونت‌های این سازمان در اردبیل مجوز پردیس توانمندسازی معلولان استان نیز صادر شد.

وی از پرداخت ۲ هزار و ۶۹۴ حق پرستاری در اردبیل به میزان ۲۲ میلیارد ریال خبر داد و تصریح کرد: در پرداخت حق پرستاری شاهد رشد ۱۷۲ درصدی اعتبارات نسبت به سال گذشته هستیم.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل برگزاری کمیسیون‌های پزشکی و توان پزشکی را در راستای تعیین میزان معلولیت‌ها در اردبیل یادآور شد و بیان کرد: با تخصیص ۹ میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال این کمیسیون‌ها در اردبیل برگزار شد که در این بخش نیز شاهد رشد ۸۱ درصدی اعتبارات هستیم.