تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3766986
شناسه : 3766986
تاریخ :
جشن عاطفه‌ها از ۲۶ شهریور در اردبیل برگزار می‌شود اقتصاد ایران: اردبیل- مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: جشن عاطفه‌ها از ۲۶ شهریورماه تا هفته اول مهر در پایگاه‌های تعیین شده و برای کمک به تأمین نیازهای دانش آموزان تحت پوشش در اردبیل برگزار می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حسین نژاد عصر یکشنبه در نشست روایت تحول با حضور خبرنگاران در سالن شهید بهشتی استانداری اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر ۱۵ هزار و ۵۰۰ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد اردبیل تحصیل می‌کنند.

وی از برگزاری جشن عاطفه‌ها همچون سال‌های گذشته در اردبیل و برای تأمین نیازمندی‌های دانش آموزان این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این جشن از ۲۶ شهریور در پایگاه‌های تعیین شده و در هفته اول مهر نیز در سطح مدارس استان اردبیل برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه علاوه بر دانش آموزان تحت پوشش بالغ بر ۸۰۰ نفر دانشجو نیز با حمایت‌های کمیته امداد در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی مشغول تحصیل هستند، تصریح کرد: امسال در قالب پویش «مداد رنگی» و با حمایت‌های مرکز درصدد تأمین لوازم التحریر دانش آموزان هستیم و با اختصاص مبلغ ۵۰۰ هزار تومان مایحتاج دانش آموزان در اولین فرصت در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

۵۶۰۰ مددجوی مستأجر در اردبیل زندگی می‌کنند

حسین نژاد در بخش دیگری از سخنان خود تأمین مسکن مددجویان را یادآور شد و بیان کرد: امسال سهمیه مسکن مددجویی برای اردبیل ۴۲۰ واحد است که تلاش می‌کنیم با تأمین اعتبارات مناسب نسبت به احداث این مساکن اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد مسکن مددجویان روستایی در اردبیل احداث، بازسازی و تحویل آنان شده است، گفت: در حال حاضر ۵ هزار و ۶۰۰ مددجوی مستأجر در اردبیل داریم که کمیته امداد اردبیل در تلاش است تا با تأمین مسکن مناسب برای آنان رنج مستاجری را در جامعه تحت پوشش به حداقل برساند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از اعطای تسهیلات نهضت ملی مسکن برای مددجویان خبر داد و بیان کرد: مساکن مددجویی در ۵۰ مترمربع و با ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی و ۲۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض کمیته امداد احداث و تحویل جامعه تحت پوشش می‌شود.