تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3766982
شناسه : 3766982
تاریخ :
دستگیری سارق زورگیر شهرک جعفریه شهریار اقتصاد ایران: شهریار- رئیس پلیس پیشگیری غرب استان تهران از دستگیری سارق زورگیر شهرک جعفریه شهریار خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی زنگنه بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری سارق زورگیر در شهرک جعفریه شهریار خبر داد.

وی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه ۲ راکب موتورسیکلت با صورتی پوشیده در شهرک جعفریه شهریار اقدام به زورگیری از یک خانم کرده‌اند موضوع در دستور کار قرار گرفت.

زنگنه افزود: مأموران کلانتری ۱۹ جعفریه با حضور در محل و اخذ اظهارات مالباخته و اعمال اقدامات کنترلی، سارقان را در یکی از خیابان‌های شهرک مریم شهر اندیشه مشاهده کرده و با تعقیب و گریز، به راکبان موتورسیکلت دستور ایست می‌دهند که سارقان به دستور پلیس توجهی نکرده که حین فرار به دلیل برهم خوردن تعادل موتورسیکلت به زمین خورده و بلافاصله متواری می‌شوند.

رئیس پلیس پیشگیری غرب استان تهران افزود: مأموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کرده و یکی از متهمان را به همراه موتورسیکلت و گوشی مسروقه دستگیر می‌کنند.

وی گفت: مالباخته که توسط سارق مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود در کلانتری حاضر شده و متهم را شناسایی کرد و ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد متهم دارای سوابق زورگیری و تهدید با سلاح سرد در ۳ ماه گذشته بوده که با دعوت از دیگر شاکیان متهم توسط آنان شناسایی گردید.

رئیس پلیس پیشگیری غرب استان تهران بیان کرد: متهم در بازجویی‌های پلیس لب به اعتراف گشوده و اذعان داشت که گوشی‌های سرقتی را به یکی از اتباع خارجی فروخته که اخیراً مالخر مربوطه به همراه ۱۶۰ دستگاه گوشی سرقتی در راه آهن تهران دستگیر شده است.