تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3766956
شناسه : 3766956
تاریخ :
۱۷ طرح کشاورزی و دامپروری در خوزستان تصویب شد اقتصاد ایران: اهواز - استاندار خوزستان گفت: ۱۷ طرح کشاورزی، دامپروری، مرغداری و کشتارگاه مرغ توسط جهاد کشاورزی در کمیته مربوطه مورد بحث قرار گرفت و همه طرح‌ها مورد تصویب قرار گرفتند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز یکشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه خوزستان، اظهار کرد: ۲۶ طرح و پروژه‌ای که در کمیته‌های زیربنایی بحث شده بود، در صحن ارائه شد که به جز یک طرح بقیه موارد مورد تصویب قرار گرفت.

استاندار خوزستان با اشاره به طرح تفصیلی صالح شهر و شهر شرافت در گتوند و شوشتر، گفت: طرح این ۲ شهر پس از تبادل نظر مورد تصویب قرار گرفت که سبب می‌شود مشکلات مربوط به ساخت و ساز، توسعه شهر و همچنین مسکن‌های نهضت ملی در صحنه حل شود و امیدواریم به حل مشکلات در اقتصاد بازار و مسکن ۲ شهر نیز کمک کند.

وی بیان کرد: همچنین طرح حریم شهر منصوریه بهبهان مطرح شد که بعد از تبادل نظر در کمیته زیرساخت، مورد توجه و تصویب قرار گرفت که امیدواریم به پیشرفت و عمران خدمات شهری منصوریه کمک کند. بخشی از کمک‌هایی که در خصوص عوارض است می‌تواند به عمران شهر کمک کند.

حسینی محراب ادامه داد: ۱۷ طرح کشاورزی، دامپروری، مرغداری و کشتارگاه مرغ توسط جهاد کشاورزی در کمیته مربوطه مورد بحث قرار گرفت و همه طرح‌ها مورد تصویب قرار گرفتند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه چند مجتمع بین راهی نیز مورد تصویب قرار گرفت، تصریح کرد: با توجه به نیاز اتوبان اهواز به ماهشهر و همچنین مسجدسلیمان، این اتفاق رخ داد چرا که این مجتمع‌ها هم باعث اشتغال می‌شوند و علاوه بر آن محلی برای استراحت هستند که از تصادفات بخصوص به علت خستگی، جلوگیری خواهد کرد. امیدواریم مجتمع‌ها با سرعت ساخته شوند.

وی اضافه کرد: تمدید مجتمع ماهان گتوند موضوع دیگر بود که آن هم مصوب شد لذا امیدواریم سرمایه گذار و سازنده کارخانه خیلی سریع وارد صحنه شوند، از این فرصت استفاده کرده و پروژه را آغاز کنند.