تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3766950
شناسه : 3766950
تاریخ :
اسبقیان : فدراسیون هاکی از نظر مالی بهترین عملکرد را داشته است اقتصاد ایران: معاون وزیر ورزش با تمجید از عملکرد فدراسیون هاکی گفت: فدراسیون هاکی براساس گزارش حسابرس مستقل ، بهترین عملکرد را از نظر مالی داشته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون هاکی یکشنبه ۱۱ شهریور به ریاست دکتر سید محمدشروین اسبقیان‌معاون قهرمانی وزارت ورزش در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد. در این مجمع دکتر بهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی، احمد نامنی مدیرکل امور مشترک فدراسیون ها ،سردار دکتر شیرزاد نایب رئیس فدراسیون ،اعضای هیات رئیسه فدراسیون ، خزانه دار ، روسای هیات های استانی ، نمایندگان ورزشکاران ، مربیان ،داوران ، باشگاه ها ، نمایندگان شهرداری ، ستاد کل نیروهای مسلح ، فدراسیون های دانش آموزی و ورزش کارگری و حسابرس مستقل نیز حضور داشتند.

اسبقیان ضمن تشکر از دکتر قدیمی و اعضای فدراسیون و حاضرین مجمع گفت :زمانی که دکترقدیمی مدیرکل ورزش دانشگاه آزاد بود ۱۸ نفر را به ایشان معرفی کردم که همه آنها الان تحصیلات عالی دارند و افراد موفقی شده اند. انصافا اتفاقات خوبی رادر فدراسیون هاکی شاهد هستیم و خواهیم بود و بنده چه در زمانی که مدیرکل ورزش ۳ استان بودم و چه زمان مدیرکلی امور مشترک فدراسیون ها ، فعالیت های فدراسیون هاکی را میدیدم و رصد می کردم.

وی ادامه داد : امروز چوب امدادی دست دکتر قدیمی هست وایشان که از مدیران موفق و صاحب نظر ورزشی کشور و از اساتید بنام دانشگاه در رشته جامعه شناسی و استاد تمام هستند ، به نحو شایسته ای توانسته اند اهداف را محقق کنند و من شهادت میدهم که دکتر قدیمی خیر ورزشی هستند و به ورزش کشور بسیار کمک کرده اند. وی افزود: انصافا فدراسیون هاکی براساس گزارش حسابرس مستقل ، بهترین عملکرد را از نظر مالی داشته و مجمع سالانه بسیار منظم با ارائه کامل و دقیق گزارشات برگزارنموده است.

وی افزود: انشالا امسال شاهد بهره برداری استادیوم بین المللی شهید حاج قاسم سلیمانی هاکی خواهیم بود و همچنین پاداش برای تیم ملی هاکی در آیین نامه پاداش و تسهیلات اضافه خواهد شد.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش با اشاره به پیشرفت چشمگیر بخش اطلاع رسانی و اخبار و گزارشات هاکی نسبت به سالهای گذشته گفت : همانطور که آقای مهندس ساسان قدیمی مدیر روابط عمومی فدراسیون هاکی اشاره کرد ، بنده شاهد پوشش بسیارخوب فعالیت های این فدراسیون و ارائه گزارشات درتلویزیون و سایت های خبری هستم که قابل مقایسه با سابق نیست.

دکتر بهرام قدیمی ضمن تسلیت فرارسیدن رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) و خیر مقدم به دکتر اسبقیان ریاست مجمع و حاضرین در جلسه گفت: اینجانب ضمن آرزوی موفقیت برای رئیس جمهور عزیز و وزیر محترم ورزش و جوانان ، باید اشاره کنم که جناب دکتر دنیا مالی وزیر محترم ورزش و جوانان اعلام کرده اند که به دنبال بازبینی و بازنگری و تحول در ورزش هستند که با توجه به تجارب و تخصص ایشان و اعتماد جامعه ورزش قطعا این مهم انجام خواهد شد.
وی در ادامه گفت : دکتر اسبقیان از جنس ورزش هستند و اشراف کامل به همه رشته های ورزشی دارند و از مدیران توانمند هستند که باید به برگزاری ۱۶مجمع فدراسیون های ورزشی توسط ایشان اشاره نمود.

وی ادامه داد: خدا را شکر امسال شاهد موفقیت های هاکی بودیم ازجمله قهرمانی تیم ملی آقایان در رقابت های قهرمانی آسیای قزاقستان و بازپسگیری جام از مالزی و آماده شدن برای حضور در جام جهانی کرواسی، مقام پنجمی بانوان در آسیا ، قرار گرفتن تیم هاکی چمنی آقایان از گروه B به گروه A آسیا برای نخستین بار باحداقل امکانات سخت افزاری آبروداری کردیم وهمچنین در خصوص هاکی چمنی بانوان که عملا ازهیچ آغاز کردیم و الان در رنکینگ قرار دارند.

وی افزود : درخواست اصلی جامعه هاکی اختصاص پاداش و تسهیلات به ورزشکاران هاکی مشابه دیگر رشته ها باشد ولی متاسفانه برای تیم دوم جهان فقط پاداش ۲۵ میلیون تومان لحاظ شده که این باعث از بین رفتن انگیزه میشود که خداروشکر دکتر اسبقیان دستور دادند که در آیین نامه پاداش قرار گیرد که از ایشان سپاسگزاریم.
بهرام قدیمی درخصوص استادیوم درحال ساخت هاکی گفت : استادیوم بین المللی هاکی شهید حاج قاسم سلیمانی به مساحت ۷۷۰۰ مترمربع در مجموعه ورزشی آزادی کارهای زیرساختی و فنس کشی و همسطح سازیش انجام شده و خرید چمن آن نیز از طریق سامانه تدارکات دولت صورت پذیرفته که انشالا امسال به بهره برداری میرسد.

در این مجمع عملکرد سالیانه فدراسیون، گزارش حسابرسی و مالی سال ۱۴۰۲ بررسی و تقویم ورزشی و بودجه سال ۱۴۰۳ نیز به تصویب رسید. دکتر احسان اسدی دبیر فدراسیون هاکی درخصوص استادیوم بین المللی هاکی گفت : متاسفانه ۷۰۰ کامیون نخاله و زباله در محل زمین استادیوم در حال ساخت هاکی در مجموعه ورزشی آزادی ریخته شده بود که با پیگیری های صورت گرفته از طرف دکتر اسبقیان و مسئولان وزارت ورزش و همچنین حجت الاسلام والمسلمین دکتر خسروپناه این نخاله ها در حال جمع آوری است که جا دارد از زحمات این عزیزان قدردانی نماییم.