تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3766941
شناسه : 3766941
تاریخ :
اولین گوشی تاشو ایتل به‌زودی از راه می‌رسد اقتصاد ایران: ایتل گوشی Flip One را برای افرادی معرفی خواهد کرد که به‌دنبال گوشی اقتصادی کلاسیک هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

بنابر بیانیه رسمی ایتل، شرکت هندی ایتل، تولیدکننده‌ی تلفن‌های همراه اقتصادی، با معرفی Flip One رسماً وارد بازار گوشی‌های تاشو شده است. Flip One اولین گوشی تاشو این شرکت خواهد بود؛ اما برخلاف گوشی‌های تاشو محبوب امروزی، تلفن‌همراه کلاسیک و مقاوم به‌همراه صفحه‌کلید است.

گوشی ایتل Flip One طراحی تاشو با پوششی چرمی دارد که حس لوکس‌بودن را به کاربر القا می‌کند. این گوشی با طراحی شیک و جمع‌وجور خود، به‌راحتی در دست جا می‌شود و استفاده از آن با یک‌دست نیز امکان‌پذیر است. Flip One به صفحه‌نمایش ۲/۴ اینچی LCD مجهز است که روشنایی مناسبی دارد و برای مشاهده‌ی پیام‌ها و تماس‌ها کافی به‌نظر می‌رسد.

دو گوشی از نمای پشتی روبروی یکدیگر
Itel

صفحه‌کلید گوشی ایتل Flip One از جنس شیشه ساخته شده است که علاوه‌بر زیبایی، دوام فراوانی دارد. این صفحه‌کلید فیزیکی برای افرادی مناسب است که به تایپ با دکمه‌های فیزیکی عادت دارند. این گوشی علاوه‌بر امکان برقراری تماس و ارسال پیامک، قابلیت دسترسی به اینترنت نیز دارد. گوشی مذکور به یک دوربین است که ایتل به آن دوربین هوشمند می‌گوید. هنوز کیفیت و ویژگی‌های این دوربین مشخص نشده است؛ اما به‌نظر می‌رسد برای ثبت لحظات روزمره کافی باشد.

سه گوشی نارنجی تاشو از نمای جلو و پشت و بسته شده
Itel

گوشی ایتل Flip One از بلوتوث و پورت شارژ تایپ C و قابلیت تماس بلوتوث نیز پشتیبانی می‌کند. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا مخاطبان خود را از روی گوشی‌های هوشمند خود همگام‌سازی و تماس‌ها را مستقیماً از Flip One مدیریت کنند.

یکی از ویژگی‌های مهم گوشی Flip One، پشتیبانی از ۱۳ زبان هندی است که آن را برای کاربران هندی بسیار مناسب می‌سازد. باتری ۱٬۲۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی این گوشی غیرقابل‌تعویض است و باتوجه‌به مصرف کم انرژی، می‌توان انتظار داشت که مدت‌زمان طولانی را بدون نیاز به شارژ مجدد کار کند.

مقالات مرتبط
  • گوشی اقتصادی جدید ایتل دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و نمایشگر ۹۰ هرتز دارد
  • این گوشی ۴٫۵ میلیونی نمایشگر ۱۲۰ هرتز دارد و شبیه آیفون است!

ایتل Flip One را به‌عنوان گزینه‌ای عالی برای سم‌زدایی دیجیتال برای نسل زد و کسانی که از اتصال مداوم گوشی‌های هوشمند خسته شده‌اند، معرفی می‌کند. قیمت گوشی ایتل هنوز مشخص نیست و باید تا زمان معرفی رسمی آن صبر کرد.