تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3766934
شناسه : 3766934
تاریخ :
سعید اشناب مدیر دفتر نمایندگی صدا و سیما در هند شد اقتصاد ایران: پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما در حکمی سعید اشناب که چندی پیش مدیریت شبکه پنج سیما را برعهده داشت به عنوان مدیر دفتر نمایندگی سازمان در هند منصوب کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، متن حکم سعید اشناب که به عنوان مدیر جدید دفتر نمایندگی صدا و سیما در هند انتخاب شد، بدین شرح است:

"برادر گرامی جناب آقای سعید اشناب

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان «مدیر دفتر نمایندگی سازمان در هند » منصوب می‌شوید. انتظار دارد در چارچوب سیاست‌ها و مقررات دفاتر نمایندگی، ضمن مدنظر قرار دادن شرایط فرهنگی اجتماعی کشور هند، در زمینه تهیه و تولید برنامه‌های مورد نیاز شبکه‌های مختلف سازمان و ارسال سریع و دقیق اخبار بر مبنای تعاملات رسانه‌ای و حرفه‌ای برنامه‌ریزی و اهتمام جدی نمایید.

از خداوند متعال توفیق شما را در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مسئلت دارم."

سعید اشناب پیش از این مسئولیت‌هایی همانند مدیر شبکه تهران ، مدیر شبکه جهانی جام‌جم، مدیر شبکه الکوثر، مدیر گروه‌های اجتماعی و مستند شبکه دو سیما، مدیر گروه برنامه‌های تلویزیونی شبکه افق، مدیر اطلاعات و برنامه‌ریزی معاونت برون مرزی، مشاور مدیریت شبکه دو سیما و تأسیس دفاتر شبکه الکوثر در بیروت و نجف اشرف را برعهده داشته است.

انتهای پیام/