تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3766932
شناسه : 3766932
تاریخ :
آموزش محیط‌زیست برای کودکان، نیازمند نگاه تخصصی است اقتصاد ایران: شهرکرد-مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: آموزش محیط زیست برای کودکان لازم بوده و باید با نگاه تخصصی به این موضوع نگاه کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی محیط زیست چهارمحال و بختیاری، کارگاه دو روزه توانمندسازی تسهیلگران کودک و محیط‌زیست در چهارمحال‌وبختیاری باهدف ارائه آموزش‌های محیط‌زیستی به‌صورت تخصصی به کودکان برگزار شد.

سعید یوسف‌پور با اعلام برگزاری این کارگاه ۲ روزه گفت: آموزش به کودکان یکی از مهمترین حوزه‌ها برای بسط و گسترش سواد محیط‌زیستی در جامعه محسوب می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده، در اجرای برنامه‌های سیپا و با هدف تسهیل‌گری و تربیت مربیان کودک و نوجوان برای انتقال بهتر آموزش‌های محیط‌زیستی، با همکاری سازمان مردم‌نهاد پریشان و اداره آموزش و مشارکت مردمی این اداره کل و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و شبکه تشکل‌های محیط‌زیستی استان در شهرکرد برگزار شد.

وی با تاکید بر تداوم این‌گونه برنامه‌ها همچون گذشته در استان افزود: در این کارگاه‌های آموزشی و توانمندسازی، برقراری ارتباط مثبت بین محیط زیست و کودک در قالب برنامه‌های متنوعی همچون بازی، نمایش خلاق، عروسک‌گردانی، داستان‌سرایی و … برقرار می‌شود.