تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3766928
شناسه : 3766928
تاریخ :
نمایشگاه کتاب خرم‌آباد افتتاح شد اقتصاد ایران: خرم‌آباد - پنجمین نمایشگاه کتاب با بیش از ۵۰ هزار جلد کتاب در خرم‌آباد افتتاح شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، پنجمین نمایشگاه کتاب لرستان از سوی مؤسسه فرهنگی آوای خوش سراج و انتشارات قلم اعظم با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و شهرداری خرم‌آباد، سازمان فرهنگی ورزشی، امروز یکشنبه با حضور مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و همدان، مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری خرم‌آباد و جمعی از علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی در مجتمع فرهنگی ارشاد این شهر افتتاح شد.

محمد لروند معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، دراین‌رابطه اظهار داشت: در این نمایشگاه چهارهزار عنوان کتاب با بیش از ۵۰ هزار جلد از سوی ۶۰ ناشر کشور با تخفیف ۱۰ تا ۵۰ درصد عرضه شده است.

وی افزود: کتاب‌های علوم قرآنی و مذهبی، روان‌شناسی، ادبیات و شعر، داستان، رمان، زبان‌های خارجه، روان‌شناسی، کودک، تاریخ، جغرافیا از جمله موضوعاتی هستند که در این نمایشگاه به مخاطبان عرضه می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، گفت: این نمایشگاه تا ۲۶ شهریور از ۹ صبح تا ۲۰ پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.