تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3766927
شناسه : 3766927
تاریخ :
اعتصاب سراسری در اراضی اشغالی/ اسرائیل فلج خواهد شد؟ اقتصاد ایران: رسانه های رژیم صهیونیستی از اعتصاب گسترده ای خبر دادند که در اراضی اشغالی به منظور فشار به نتانیاهو برای تن دادن به توافق مبادله اسیران با حماس فردا رخ خواهد داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار روسیاالیوم گزارش داد: صدها نفر از مدیران بخش اقتصادی و رؤسای شهرک‌ها و مدیران بیمارستان دعوت اتحادیه کارگران اسرائیلی برای اعتصاب سراسری در روز دوشنبه را قبول کرده اند.

این اعتصاب سراسری با هدف وارد کردن فشار به کابینه رژیم صهیونیستی برای تن دادن به توافق با حماس و برقراری آتش بس و بازگردانیدن اسیران صهیونیست از غزه است.

همزمان برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که برخی رستوران‌ها ساعت ۶ عصر به منظور تشویق اسرائیلی‌ها برای اعتراض علیه کابینه، تعطیل خواهند کرد.

رستوران داران اعلام کردند که رأس ساعت ۱۸ به وقت محلی در اعتراض به ناکامی کابینه در دست یابی به توافق آزادی اسیران در غزه کرکره‌های خود را پایین خواهند کشید.

این در حالی است که اتحادیه کارگران رژیم صهیونیستی از اسرائیلی‌ها خواسته که تماشاگر نباشند و دست به اعتراض بزنند.

از سوی دیگر شهردار کفرسابا نیز اعلام کرد که به تظاهرات خانواده‌های اسیران می‌پیوندد و به کارکنان شهرداری کفرسابا نیز اجازه شرکت در این تظاهرات را می‌دهد.

تئاتر رژیم صهیونیستی نیز امشب برنامه‌های خود را در حمایت از خانواده‌های اسیران تعطیل خواهد کرد.