تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3766916
شناسه : 3766916
تاریخ :
بهره‌برداری از ۱۵ هکتار واحد گلخانه‌ای در شهرستان فلارد اقتصاد ایران: شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۵ هکتار واحد گلخانه‌ای در شهرستان تازه تأسیس فلارد به بهره‌برداری رسیده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری ظهر امروز یک‌شنبه در حاشیه سفر به شهرستان‌های لردگان و فلارد، اظهار کرد: شهید رئیسی و هیأت دولت دو مرتبه به استان چهارمحال و بختیاری سفر کردند، مسائل و مشکلات همه شهرها و روستاهای استان در این دو سفر خدمت وی مطرح شد و توانستیم برای توسعه و پیشرفت استان مصوبات لازم را اخذ کنیم.

وی افزود: راهبرد شهید آیت‌الله رئیسی عدالت بود و گواه این موضوع ۵۰ سفر استانی وی و حضور در سراسر کشور بود، به طبع اولویت استان نیز مناطق محروم است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مسائل استان از بالاترین سطح در کشور پیگیری می‌شوند و همچنین تلاش شد تا این موارد از مسئولانی که وارد استان می‌شوند نیز دنبال شود.

حیدری عنوان کرد: اولین موضوعی که در دولت سیزدهم در چهارمحال و بختیاری رخ داد، شهرستان شدن فلارد بود که با وجود مشکلات بسیاری انجام شد، انتقال ادارات به این شهرستان نیز به دلیل فرایند و ساختاری که دارند در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: برای جاده خانمیرزا به فلارد ماده ۲۳ اخذ شده است، این بدین معنی است که این پروژه به عنوان یک پروژه ملی مطرح شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: نهضت ملی مسکن یکی از مطالبات مردم و جوانان شهرستان فلارد بود که با وجود فرایند سخت و پیچیده‌ای که داشت انجام شد.

حیدری بیان کرد: ۱۵ هکتار واحد گلخانه‌ای در شهرستان تازه تأسیس فلارد به بهره‌برداری رسیده است.

وی تاکید کرد: آبرسانی به شهرک صنعتی، فعال نمودن واحدهای سنگ، احداث و بهره‌برداری از چمن مصنوعی، گازرسانی به روستاهای بدون گاز، برق‌رسانی به گلزار شهدا، شبکه اینترنت و مخابرات و… از دیگر اقدامات انجام شده است.