تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3766909
شناسه : 3766909
تاریخ :
چهارخطه خرم‌آباد - کوهدشت به دلیل مشکلات اعتباری افتتاح نشد اقتصاد ایران: خرم‌آباد - استاندار لرستان گفت: چهارخطه خرم‌آباد - کوهدشت به دلیل مشکلات اعتباری در موعد قول داده شده، بهره‌برداری نشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوطالب شفقت در مراسم افتتاح ساختمان شهرداری کوهدشت، اظهار داشت: هر جا هماهنگی و همراهی بین ارکان اجرایی باشد سرعت، کیفیت و بهبود رضایت مردم را به همراه خواهد داشت که این موضوع در روند تکمیل ساختمان شهرداری نمایان است.

وی تصریح کرد: هر چقدر فضای کار و محل خدمت بهتر باشد کارکنان بانشاط بهتری به ارائه خدمت می‌پردازند.

استاندار لرستان در مورد پروژهٔ چهارخطه خرم‌آباد - کوهدشت، گفت: این پروژه به دلیل مشکلات اعتباری و نبود پروژه در موعد قول داده شد بهره‌برداری نشد.

شفقت، افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان خدمات و دستاوردها و البته عذرخواهی به دلیل اقدامات انجام نشده است.

وی با بیان اینکه طرح‌های انجام نشده در دست اقدام و پیگیری است، تصریح کرد: لزوم گزارش‌دهی به مردم و امید آفرینی و عذرخواهی به دلیل کارهای انجام نشده در هفته دولت یک رویکرد مهم است.

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه اجرای این طرح همچنان در حال پیگیری و تأمین اعتبار است، گفت: همچنین بهسازی راه کوهدشت به سه‌راهی «زانوگه» و پل «سیمره» در قالب جاده اربعین در دست اقدام است.

شفقت، افزود: این مسیر یک جاده مواصلاتی بین‌المللی است که باید پیگیری شود؛ چراکه از نظر اقتصادی و سلامت مردم مفید است.

وی همچنین بر ایجاد نشاط اجتماعی توسط شهرداری‌ها تأکید کرد و گفت: ۳۳ پروژه به ارزش دو هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال برای شهرستان کوهدشت در آستانه افتتاح است امروز نیز پنج طرح با اعتبار ۹۶۰ میلیارد ریال امروز بهره‌برداری می‌شود.

استاندار لرستان، اضافه کرد: شهدای دولت سمبل مدیریت اسلامی بودند که شهید رئیسی الگوی مدیریت اسلامی را راه‌اندازی کرد و شهید رجایی با وجود ۲۷ روز رئیس‌جمهوری همچنان محبوب دل‌ها است.