تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3766902
شناسه : 3766902
تاریخ :
مردم دشتستان قدرشناس نظام و انقلاب هستند اقتصاد ایران: بوشهر- امام جمعه دشتستان گفت: مردم شهرستان دشتستان در همه عرصه‌های انقلابی حضور پررنگ و حماسی داشته اند و به حق قدرشناس نظام و انقلاب هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن مصلح ظهر یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس ستاد برگزاری مراسم و مناسبت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان اظهار داشت: مردم شهرستان دشتستان در همه عرصه‌های انقلابی حضور پررنگ و حماسی داشته‌اند و مردم به حق قدرشناس نظام و انقلاب هستند و فضای شهرستان یک فضای انقلابی و اهل بیتی (ع) است.

امام جمعه دشتستان بیان داشت: حضور و مشارکت فعال جوانان و هیئت‌ها در برنامه‌های ملی و مذهبی در شهرستان دشتستان تحسین برانگیز است و مراسم‌ها در این شهرستان باشکوه برگزار می‌شوند.

وی گفت: نقش پر رنگ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری مراسم و مناسبت‌ها انکار ناپدیر است و در همه نقاط شهرستان و حتی دورترین روستاهای ما مراسم‌های ملی و راهپیمایی‌ها برگزار می‌شود.

در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از دو دهه فعالیت عباسعلی اسدی، مصیب دریسی به عنوان رئیس ستاد برگزاری مراسم و مناسبت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان منصوب شد.