تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3766901
شناسه : 3766901
تاریخ :
زیرساخت‌های خدماتی در روستای گردشگری «بیشه» لرستان ارتقا یافت اقتصاد ایران: خرم‌آباد - معاون اداره کل میراث‌فرهنگی لرستان از بهبود زیرساخت‌های خدماتی برای گردشگران در روستای گردشگری «بیشه» این استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الله عباسیان در سخنانی، اظهار داشت: در راستای رفع نواقص روستای «بیشه» برای ثبت در بهترین روستاهای جهانی سازمان جهانگردی و همچنین خدمات‌رسانی بیشتر به گردشگران اقدامات زیرساختی و خدماتی توسط دهیاری این روستا انجام شده است.

وی اضافه کرد: در این راستا تعمیر و تقویت برج‌های نوری مشرف به آبشار و سکوهای اسکان مسافران و گردشگران مورد تعمیر قرار گرفته است.

معاون اداره کل میراث‌فرهنگی لرستان، تصریح کرد: همچنین روشنایی و ایجاد نرده حفاظ در گلزار شهدای روستا، شستشو معابر روستا «بیشه»، احداث سه‌نقطه آبخوری، ایجاد دیواره حائل رودخانه و بازسازی معابر روستا، ساخت و نصب تابلوهای راهنما در پارکینگ و محدوده آبشار از جمله خدماتی ارائه شده در راستای بهسازی و پاک‌سازی روستای یاد شده بوده است.

عباسیان، افزود: تعمیر دوربین‌های پایش در پارکینگ و روستا، کاشت هزار و ۷۰۰ اصله نهال در روستا با کمک منابع طبیعی و اداره کل محیط‌زیست از دیگر خدمات ارائه شده در این روستا است.

وی گفت: احداث کانال بتنی و جدول‌کشی روستا و تعمیر و سرویس ماشین زباله و سطل زباله نیز از دیگر اقدامات انجام شده در این روستای هدف گردشگری بوده است.

معاون اداره مل میراث‌فرهنگی لرستان، اضافه کرد: در راستای اقدامات فرهنگی، نصب پوسترهای عفاف و حجاب نیز اجرایی شده است.