تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3766885
شناسه : 3766885
تاریخ :
زخمی‌شدن ۴ نفر در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان اقتصاد ایران: منابع خبری اعلام کردند که حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان زخمی‌شدن ۴ نفر را در پی داشته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، مرکز اورژانس لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «عیتا الشعب» در جنوب لبنان ۴ نفر زخمی شده‌اند.

خبرنگار النشره در جنوب لبنان گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی شهرک «الخیام» و اطراف شهرک‌های «العدیسه» و «الوزانی» در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرده است.

همچنین النشره اعلام کرد که یکی از پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی شهرک «العدیسه» را با بمب‌هایی آتش‌زا مورد هجوم قرار داده است.

علاوه بر این پوشش گیاهی میان مناطق «مزرعه حلتا» و «کفرحمام» در منطقه «کفرشوبا» واقع در «العرقوب» نیز با ۲ گلوله از سوی توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت و خانه‌های اطراف محل اصابت این گلوله‌ها نیز دچار آسیب شدند.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی نیز شهرک «عیتا الشعب» را بمباران کردند و یک پهپاد صهیونیستی نیز چندین نارنجک را روی مناطق پیرامونی شهرک «کفرکلا» در جنوب لبنان ریخت.

خبرنگار المیادین نیز گزارش داد که شهر «کفرکلا» هدف حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.