تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3766878
شناسه : 3766878
تاریخ :
زمان رونمایی مک‌های M4 اپل لو رفت اقتصاد ایران: زمان حدودی رونمایی مک‌های جدید مجهز به تراشه‌های سری M4 فاش شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مک‌رومرز با استناد به منابع آگاه ادعا می‌کند که اپل مدل‌های جدید خانواده‌ی مک مجهز به تراشه‌های سری M4 را در ماه نوامبر (آبان و آذر) معرفی خواهد کرد.

مک‌های جدید معمولاً در پایان هر سال میلادی عرضه می‌شوند؛ اما اولین‌بار است که محدوده‌ی زمانی مشخصی برای رونمایی مک‌های M4 تعیین می‌شود.

سال گذشته، اپل رویداد Scary Fast را ۳۰ اکتبر (۸ آبان ۱۴۰۲) برگزار کرد و طی آن مدل‌های جدید مک بوک پرو و آی مک با تراشه‌های M3 رونمایی و ۷ نوامبر (۱۶ آبان) راهی بازار شدند. بدین‌ترتیب، منطقی است که امسال نیز شاهد تکرار روند مشابهی باشیم.

گفته می‌شود اپل می‌خواهد تا پایان سال جاری میلادی چهار مدل جدید مک با تراشه‌های سری M4 شامل مک‌بوک پرو ۱۴ اینچی پایه، مدل‌های جدید ۱۴ و ۱۶ اینچی مک‌بوک پرو با تراشه‌های M4 Pro و M4 Max، آی‌مک جدید و مک مینی بازطراحی‌شده را معرفی کند.

مقالات مرتبط
  • مک‌بوک پرو M4 ظاهرا قرار است اواخر ۲۰۲۴ عرضه شود
  • از مک‌بوک ایر تا مک‌مینی؛ مک‌های M4 چه زمانی از راه می‌رسند؟

به‌استثنای مک‌ مینی جدید، انتظار می‌رود همه‌ی محصولات یادشده به‌روزرسانی‌هایی جزئی تجربه کنند و عمدتا بر ارتقای تراشه‌ متمرکز باشند. برخی شایعات می‌گویند که ممکن است اپل مک بوک های جدیدش را در کانفیگ پایه با ۱۶ گیگابایت رم راهی بازار کند تا به خداحافظی با مک‌بوک‌‌ با رم ۸ گیگابایتی یک گام نزدیک‌تر شویم.