تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3766870
شناسه : 3766870
تاریخ :
مسکو: اقدام غرب در اوکراین دکترین هسته‌ای ما را تغییر می‌دهد اقتصاد ایران: یک مقام ارشد روسیه درحالیکه حمایت‌های نظامی اروپا و آمریکا از کی‌یف ادامه دارد، گفت که روسیه به علت اقدام‌های غرب در اوکراین، دکترین هسته‌ای خود را تغییر خواهد داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از تاس، سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو در واکنش به اقدام‌های غرب در قبال جنگ در اوکراین دکترین هسته‌ای خود را تغییر خواهد داد.

وی تاکید کرد: این کار در مرحله پیشرفت است و هدف روشنی برای اصلاح تغییرات وجود دارد. این تصمیم به مسیر تشدید تنش دشمنان غربی ما در جنگ در اوکراین مربوط می‌شود.

دکترین هسته‌ای فعلی روسیه که در حکم ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور در سال 2020 تعیین شده است، می‌گوید که مسکو ممکن است در صورت حمله هسته‌ای از سوی یک دشمن یا یک حمله معمولی که موجودیت روسیه را تهدید نماید، از سلاح‌های هسته‌ای استفاده می‌کند.

روسیه که معتقد است غرب از اوکراین به عنوان یک نیروی نیابتی علیه‌ آن استفاده می‌کند، پیشتر اعلام کرده است که تغییراتی را در نظر دارد. اظهارات ریابکوف یکی از قاطع‌ترین صحبت‌ها در خصوص این مساله بوده است.

انتهای پیام/