تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3766855
شناسه : 3766855
تاریخ :
دوستی: به خاطر شکست تیم ملی گلبال برابر آمریکا عذرخواهی می کنم اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی گلبال ایران به دلیل شکست تیمش برابر آمریکا در هفدهمین دوره بازی های پارالمپیک عذرخواهی کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، بهمن دوستی سرمربی تیم ملی گلبال ایران بعد از شکست ۱۴ بر ۷ برابر آمریکا اظهار داشت: متأسفانه بازی امروز برای ما گره خورد. ما دنبال برد بودیم و می‌خواستیم با تفاضل برنده باشیم که به عنوان سرگروه بالا برویم، اما متأسفانه کار ما پیچیده شد. امروز روز بدی برای ما بود و عملکرد یکسری از بچه‌ها اصلاً قابل قبول نبود. من بابت این شکست عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: ما به عنوان تیم سوم به مرحله بعد رفتیم و باید با تیم دوم گروه مقابل بازی کنیم که احتمالاً اوکراین خواهد بود. آن دیدار برای ما سرنوشت ساز است و باید هر طور شده فردا برنده باشیم تا وارد چهار تیم برتر شویم.

سرمربی تیم ملی گلبال ایران در پایان در خصوص گل‌های زیادی که امروز تیمش دریافت کرد، گفت: متأسفانه پنالتی‌های زیاد و خارج از عرفی می‌دهیم. متأسفانه برخی از بزرگان تیم ما نمی‌توانند بزرگی کنند. انشالله بتوانیم نقاط ضعف را ترمیم کنیم و در دور حذفی عملکرد بهتری داشته باشیم.