تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3766851
شناسه : 3766851
تاریخ :
۱۲ گروه نظارتی در طرح تشدید بازرسی از واحدهای صنفی زنجان فعال است اقتصاد ایران: زنجان-معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: ۱۲ گروه نظارتی در طرح تشدید بازرسی از واحدهای صنفی زنجان فعال است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین منصوری در جلسه هماهنگی اجرای طرح نظارت در آستانه بازگشایی مدارس از آغاز طرح تشدید بازرسی و نظارت به مناسبت فرا رسیدن ایام بازگشایی مدارس در این استان خبر داد و گفت: ۱۲ گروه نظارتی در اجرای این طرح در سطح استان فعال است.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: این طرح نظارتی با محوریت جلوگیری از گران‌فروشی و مبارزه با کالای قاچاق و تقلبی در واحدهای کیف و کفش، پوشاک و لوازم التحریر در سطح استان تا ۱۰ مهر ماه اجرا می‌شود.

منصوری اظهار داشت: این طرح در قالب اکیپ هایی متشکل از چهار گروه بازرسی اداره کل صمت، هفت گروه بازرسی اتاق اصناف و یک اکیپ از تعزیرات حکومتی در حال انجام است.

وی با اشاره به مبادی دریافت گزارشات مردمی عنوان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی مراتب را به صورت تلفنی به شماره ۱۲۴، یا سامانه اینترنتی ۱۲۴.ir و یا از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۰۰۱۲۴ گزارش دهند.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: گزارشات رسیده به محض دریافت رسیدگی شده و به طور میانگین حداکثر ۲ تا ۳ روزه نتیجه رسیدگی به شاکی اعلام می شود.