تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3766831
شناسه : 3766831
تاریخ :
پرداخت ۴۵۰۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌‌‌ها اقتصاد ایران: رئیس سازمان غذا و دارو از پرداخت مطالبات سه ماه داروخانه‌های سرپایی خبر داد و گفت: ۴۵۰۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها از طریق سازمان هدفمندی یارانه‌ها پرداخت شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید حیدر محمدی از پرداخت مطالبات سه ماه داروخانه‌های سرپایی خبر داد و گفت: با دستور رئیس جمهور و پیگیری وزیر بهداشت 4500 میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها از طریق سازمان هدفمندی یارانه‌ها پرداخت شد.

وی افزود: مبلغ پرداخت شده بابت تسویه بدهی تامین اجتماعی به داروخانه‌های سرپایی در سال 1402، مطالبات طرح دارویار در فروردین و اردیبهشت، مطالبات مربوط به شیرخشک تمامی داروخانه‌های سرپایی بابت بیمه سلامت و اسنادی بوده است که بیمه سلامت تا پایان خردادماه به سازمان هدفمندی یارانه‌ها ارسال کرده است.

رئیس سازمان غذا و دارو خاطرنشان کرد: منتظر تخصیص منابع در مرحله بعد برای مطالبات داروخانه‌های بیمارستانی هستیم تا اسناد آن نیز پرداخت شود. امیدواریم متعاقب تسویه بدهی به داروخانه‌های بستری و سرپایی، پرداخت به شرکت‌های پخش و در نهایت به تامین‌کننده‌ها امکان‌پذیر شود و گردش مالی زنجیره دارو بهبود پیدا کند.

انتهای پیام/