تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3766827
شناسه : 3766827
تاریخ :
افزایش ساعت خدمات‌رسانی اتوبوس‌رانی در محور حرم رضوی از امروز اقتصاد ایران: مشهد- قائم‌مقام ستاد دهه آخر صفر شهرداری مشهد گفت: درپی ورود خیل زائران علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) به مشهد، ساعت سرویس‌دهی ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد از امروز افزایش می‌یابد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، جاوید کیانی در حاشیه بازدید تیم ستاد دهه آخر صفر شهرداری مشهد مقدس اظهار کرد: با توجه به ورود خیل زائرین حضرت رضا (ع) به شهر مشهد مقدس برای تعظیم شعائر اسلامی در روزهای پایانی ماه صفر، از امروز ساعت حمل‌ونقل عمومی افزایش می‌یابد.

قائم‌مقام ستاد دهه آخر صفر شهرداری مشهد افزود: پیش‌بینی شده ناوگان حمل‌ونقل عمومی در محور حرم مطهر رضوی تا ساعت ۲ بامداد به صورت رایگان خدمت‌رسانی کند. چنانچه ترددها بیشتر شود، این ساعت تمدید خواهد شد و به صورت بیست‌وچهارساعته فعالیت می‌کنند.

سرویس‌دهی خطوط ۱ و ۲ قطار شهری از امشب رایگان است

وی بیان کرد: سرویس‌دهی خطوط ۱ و ۲ قطار شهری از امشب رایگان است. امشب تا ساعت ۲۳:۰۰ و در روزهای تعطیل، از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ فعال خواهد بود.

کیانی همچنین از همشهریان خود درخواست کرد: شهروندانی که قصد زیارت امام‌رضا (ع) را دارند، تا آنجا که ممکن است از حمل‌ونقل عمومی بهره ببرند. خیابان‌های پیرامون حرم مطهر رضوی به دلیل حجم بالای تردد، قطعاً بسته است و عزیزان شهروند اذیت شده و با مشکلاتی مواجه خواهند شد.

قائم‌مقام ستاد دهه آخر صفر شهرداری مشهد با اشاره به راه‌اندازی پویشی در راستای خدمت به زائران امام مهربانی‌ها، عنوان کرد: پویش «پاکبان افتخاری» از سوی ستاد طراحی شده و عزیزانی که تمایل دارند، می‌توانند با ارسال عدد ۲ به سامانه پیامکی ١٠٠٠١٠٨ در این پویش ثبت‌نام کنند و به عنوان پاکبان افتخاری در مبادی حرم مطهر رضوی خدمت کنند.