تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3766809
شناسه : 3766809
تاریخ :
امروز دشمن سعی دارد جای شهید و جلاد عوض شود اقتصاد ایران: اهواز - جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: امروز دشمن سعی بر این دارد که جای شهید و جلاد را عوض کند، از نگاه آنها مظلومیت مردم فلسطین و غزه نباید دیده شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مسعود فلاحی پیش از ظهر امروز در آئین تجلیل از اصحاب رسانه خوزستان که به همت سازمان بسیج رسانه استان و روابط عمومی سپاه خوزستان، در سالن حضرت امام خامنه ای (ره) مجتمع فجر برگزار شد، اظهار کرد: به موکب داران و همه افرادی که در ایام اربعین حسینی خدمت کردند و دیده نشدند خداقوت عرض می‌کنم.

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه سعی کردند دیگران دیده شوند، بدون آنکه خودشان دیده شوند، تصریح کرد: خبرنگار و خبرنگاری یک اصالت است، خبرنگاری ذوق نیست بلکه عشق است.

وی با با اعلام اینکه خبرنگاران ما در همه عرصه‌ها عشق حسینی دارند، عنوان کرد: اگر شما خبرنگاران روایتگری نکنید دیگران تلاش می‌کنند تا برآن سرپوش بگذارند، نگذارند عاشقان حسینی، پیادده روی اربعین و موکب ها دیده شود اما خبرنگاران تلاش کردند تا این حماسه بزرگ به جهان و جهانیان مخابره شود.

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان خطاب به خبرنگاران گفت: در بسیاری از جاها ارزش‌ها را خوب روایتگری کردید و امروز در جامعه ایام اربعین حسینی به عنوان یک فرهنگ مطرح می‌شود، مشایه اباعبدالله الحسین (ع) و موکب داری در خوزستان یک فرهنگ است.

سردار فلاحی ادامه داد: دشمن به دنبال این بود که در فضای مجازی صدها فرهنگ را بر ما القا کند ولی شما خبرنگاران تلاش کردید تا ارزش‌ها نمایان شود. جوانان و نوجوان‌ها را از فضای مجازی به فضای حقیقی منتقل کنید.

وی با بیان اینکه امروز دشمن سعی بر این دارد که جای شهید و جلاد را عوض کند، تصریح کرد: از نگاه آنها مظلومیت مردم فلسطین و غزه نباید دیده شود اما شما خبرنگاران باعث شدید مظلومیت و حقانیت آنها جهانی شود.