تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3766807
شناسه : 3766807
تاریخ :
حوزه راه و مسکن مشکلات جدی دارد/ وزارت راه و شهرسازی تفکیک شود اقتصاد ایران: عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی معتقد است که با تفکیک وزارت راه و شهرسازی، می‌توان مشکلات عدیده این حوزه‌ را حل و فصل کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حمیدرضا گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر ضرورت تفکیک وزارت راه و شهرسازی، گفت: آنقدر حوزه راه و حوزه شهرسازی به طور جداگانه وسیع است که وزیر راه و شهرسازی به تنهایی نمی‌تواند این حوزه عریض و طویل را به خوبی مدیریت کند.

وی ادامه داد: متأسفانه الان هم در حوزه راه و هم در حوزه مسکن به شدت مشکل داریم و اگر می‌خواهیم مشکلات این حوزه مرتفع شود، باید وزارت راه و شهرسازی تفکیک شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از سوی دیگر مطابق با قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، باید یکسری تسهیلات به خانواده‌های فاقد مسکن داده شود اما وزارت راه و شهرسازی آن طور که باید و شاید نتوانسته به وظایف خود در این قانون جامه عمل بپوشاند.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ادغام وزارت راه و شهرسازی از همان ابتدا اقدامی اشتباه بود و درست است که باید سیاست کوچک‌سازی دولت نیز مورد توجه قرار گیرد و اجرایی شود، اما با ادغام وزارت راه و شهرسازی در عمل شاهد کوچک‌سازی دولت نبودیم و این ادغام فقط باعث شد که این حوزه بسیار گسترده شود که رفع مشکلات آن با تداوم وضعیت فعلی بسیار دشوار است.