تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3766763
شناسه : 3766763
تاریخ :
پیش‌بینی وزش باد شدید در برخی نواحی خراسان رضوی اقتصاد ایران: مشهد- کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی امروز تا سه‌شنبه هفته جاری وزش باد شدید همراه با گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا در نواحی جنوبی و جنوب شرقی خراسان رضوی پدیده جوی غالب خواهد بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، آذر رضایی‌پور اظهار کرد: طی امروز وضعیت جوی استان نسبتاً پایدار خواهد بود هر چند که در نوار شرقی استان وزش باد گاهاً شدید همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: طبق تهیه نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، طی امروز تا سه‌شنبه هفته جاری وزش باد شدید همراه با گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا در نواحی جنوبی و جنوب شرقی استان پدیده جوی غالب خواهد بود که جهت جریانات و انتقال ذرات در نواحی بادخیز به نواحی مرکزی از جمله مشهد نیز وجود دارد.

وی افزود: با توجه به شرایط جوی روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه هفته جاری، در ساعات بعدازظهر شاهد کاهش کیفیت هوا و ناسالم شدن شاخص کیفیت هوا خواهیم بود.

رضایی‌پور اضافه کرد: تا روز سه‌شنبه تغییرات دمایی خاصی در استان مشاهده نمی‌شود و تغییرات بین ۲ تا ۳ درجه سانتی‌گراد خواهد بود و طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه یک الی ۲ درجه افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در روزهای چهارشنبه که مصادف با شهادت امام رضا (ع) است، تغییرات جوی خاصی به چشم نمی‌خورد و گاهی وزش باد در ساعات بعد از ظهر به چشم می‌خورد. حداقل دما در روز چهارشنبه ۱۴ و حداکثر ۳۲ درجه پیش‌بینی می‌شود.