تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3766762
شناسه : 3766762
تاریخ :
کشف بیش از ۲۰ هزار قرص ترامادول در گیلان اقتصاد ایران: رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: بیش از ۲۰ هزار عدد قرص ترامادول غیر مجاز در اجرای طرح تشدید نظارت و مقابله با عرضه قرص‌های غیر مجاز در واحدهای صنفی عطاری در استان کشف شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین حسن پور به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای تأمین و ارتقا امنیت در سطح جامعه اشاره کرد و اظهار کرد: اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با متخلفان و مجرمان، سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقا می‌دهد.

وی در ادامه گفت: در راستای نظارت بر اجرای قوانین مربوط به فعالیت صنوف در بازار، طرح کنترل و بازرسی از واحدهای صنفی به صورت ویژه و مستمر در دستور کار مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قرار دارد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در اجرای طرح تشدید نظارت و مقابله با عرضه قرص‌های ترامادول از واحدهای صنفی عطاری، ۵ واحد صنفی در استان پلمب شد، افزود: در این راستا از ۳۱۶ واحد صنفی بازدید، به ۹۶ واحد صنفی تذکر، از ۴۵ واحد صنفی تعهد اخذ و به ۱۲ واحد صنفی اخطاریه صادر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۲۰ هزار و ۴۰۰ عدد قرص ترامادول غیر مجاز از واحدهای صنفی پلمب شده در استان خبر داد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک و تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه فوریت‌های ۱۱۰ پلیس اطلاع رسانی کنند.