تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3766755
شناسه : 3766755
تاریخ :
آماده بازگشایی مدارس استان البرز در اول مهر ماه هستیم اقتصاد ایران: کرج- مدیرکل آموزش و پرورش البرز از آمادگی کامل برای بازگشایی مدارس در شروع سال تحصیلی جدید خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی حجرگشت ضمن عرض تسلیت ایام ماه صفر و گرامیداشت هفته دولت از تمامی مسئولین شهید از جمله شهیدان باهنر، رجایی و رئیسی یاد کرد و برای دولت جدید آرزوی موفقیت نمود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به شروع سال تحصیلی جدید گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید فعالیت‌های مهمی در مجموعه آموزش و پرورش استان در حال انجام است که فعالیت‌ها در تمامی حوزه‌ها تحت عنوان پروژه مهر شناخته می‌شود. کارگروه‌های ۹ گانه پروژه مهر آموزش و پرورش استان از مدتها قبل تشکیل شده است و بخش عمده‌ای از کارها از جمله ابلاغ همکاران، ساماندهی و ثبت نام انجام شده است.

حجرگشت در ادامه مسئله ثبت نام دانش آموزان را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: اکثریت دانش آموزان استان نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند و درصد ناچیز باقی مانده نیز در روزهای آینده تعیین تکلیف خواهند شد.

وی در ادامه بیان کرد: در موضوع کتاب درسی همانطور که اطلاع رسانی نیز شده است، توزیع کتب درسی از دیروز شروع شده است و به تمامی مدارس و برای تمامی دانش آموزان استان کتاب به مقدار کافی تهیه شده است.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان البرز افزود: اگر دانش آموزانی که در ابتدای مهر کتاب ندارند، در واقع در زمان مقرر نسبت به ثبت نام اقدام نکرده‌اند و از این جهت تمامی افرادی که برای کتاب ثبت نام شده‌اند، کتاب را در اول مهر امسال دریافت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز اظهار کرد: در تابستان مسئله سنجش نوآموزان وجود داشت که به خوبی انجام شد و در این زمینه مشکلی وجود ندارد، برای سرویس مدارس، سامانه سپند توسط شهرداری پیش بینی شده است و آموزش و پرورش اطلاع رسانی مقتضی را در این زمینه انجام داده است.

وی در پایان با اشاره به آمادگی کامل آموزش و پرورش استان البرز برای شروع سال تحصیلی جدید گفت: با همت مسئولین محترم و مجموعه آموزش و پرورش استان، اولیا و دانش آموزان آماده بازگشایی با شکوه مدارس در ابتدای سال تحصیلی باشند.