تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3766695
شناسه : 3766695
تاریخ :
سایت ۲۰۵ هکتاری مسکن ملی در سمنان آماده تحویل می شود اقتصاد ایران: سمنان- مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: مطالعات و مراحل آماده سازی سایت ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن سمنان انجام و این اراضی تحویل متقاضیان می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی طباطبایی ظهر یکشنبه در شورای مسکن استان سمنان به میزبانی استانداری، درباره آخرین اقدامات صورت گرفته در زمینه نهضت ملی مسکن، بیان کرد: مطالعات و تهیه طرح در شهرک ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن شهرستان سمنان انجام شده است.

وی با بیان اینکه اراضی این شهرک آماده تحویل به مردم می‌شود، افزود: زمین‌های این شهرک ۲۰۵ هکتاری به حدود دو هزار و ۴۰۰ متقاضی نهضت ملی مسکن در شهرستان سمنان اعطا می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان ادامه داد: ۸۸۰ نفر از این بین، متقاضیان نیروهای مسلح و مابقی متقاضیان مالک ساز به صورت ساختمان‌های چهار مالکی واگذار می‌شود تا مردم بتوانند در آنها خانه مناسب بسازند.

حسینی طباطبایی بیان کرد: یکی از مطالبات ما این است که دستگاه‌های خدمت رسان نسبت به زیرساخت‌های مورد نیاز نهضت ملی مسکن در سمنان اقدام کنند.

وی خواستار همراهی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات و آورده متقاضیان شد و ابراز کرد: در مجموع نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های تابعه اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.