تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3766684
شناسه : 3766684
تاریخ :
پشت پرده مخالفت یحیی با حضور تیم نکونام در ورزشگاه آره‌نا اقتصاد ایران: انتشار خبر ممانعت باشگاه فولاد از حضور استقلال در ورزشگاه آره‌نا حرف و حدیث‌های زیادی را به دنبال داشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرورزشی: ۴۸ ساعت قبل از برگزاری دیدار استقلال در خوزستان مدیرعامل این باشگاه اعلام کرد هواداران فولاد نمی‌خواهند این تیم در ورزشگاه خانگی‌شان بازی کند.

استقلال تهران در شرایطی برای دیدار مقابل استقلال خوزستان در ورزشگاه فولاد آرنا به میدان رفت که پیش از آن حواشی زیادی در رابطه با بحث میزبانی استقلال خوزستان در اهواز مطرح شده بود.

بعد از مصاحبه هوشنگ نصیرزاده درباره توجه ویژه به خواست هواداران فولاد برای عدم میزبانی استقلال خوزستان در ورزشگاه فولاد آره نا، یحیی گل محمدی هم با انتشار یک علامت "ورود ممنوع" در صفحه شخصی‌اش به این موضوع دامن زد تا در نهایت سازمان لیگ اعلام کند ورزشگاه فولاد آرنا با توجه به خواسته شورای تامین استان خوزستان قطعاً میزبان بازی استقلال تهران خواهد بود.

پشت پرده مخالفت یحیی با حضور تیم نکونام در ورزشگاه آره‌نا

اما اینکه چرا فولادی‌ها نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند به روزهای حضور استقلال در ترکیه برمی‌گردد. از افراد نزدیک به باشگاه فولاد خوزستان خبردار شدیم در روزهایی که تیم استقلال در اردوی ترکیه به سر می‌برد، یحیی گل محمدی و شاگردانش نیز تمرینات خود را در اردوی تهران شان برگزار می‌کردند. در آن حد فاصل و در شرایطی که زمین شماره ۲ آزادی به تیم استقلال اجاره داده شده بود اعضای کادر سرپرستی تیم فولاد خوزستان برای برگزاری یک جلسه تمرین در زمین شماره ۲ آزادی به مدیران این مجموعه مراجعه می‌کنند تا در این باره کسب تکلیف شود که آیا این امکان برای شان وجود دارد یا خیر.

شنیده ها در این باره حاکی از آن است مدیران مجموعه ورزشی آزادی نیز به فولادی ها می گویند این زمین تحت اجاره باشگاه استقلال تهران است و ظاهراً آنها موافق نیستند تیم فولاد (تیم سابق نکونام) در زمین شماره ۲ آزادی تمرین کند. به همین خاطر شاگردان یحیی گل محمدی در آن تاریخ مجبور می‌شوند یک جلسه تمرین خود را در یکی دیگر از زمین‌های تهران برگزار کنند.

پشت پرده مخالفت یحیی با حضور تیم نکونام در ورزشگاه آره‌نا

ظاهرا این موضوع به شدت اعضای تیم فولاد و مسئولان این باشگاه را متعجب و دلخور کرده که چرا در شرایطی که استقلالی‌ها در تهران نیستند و خودشان هم از این زمین استفاده نمی‌کنند با باشگاه فولاد همکاری نکرده و آنها نتوانستند از این امکان استفاده کنند.

پشت پرده مخالفت یحیی با حضور تیم نکونام در ورزشگاه آره‌نا

یادآور می‌شود؛ در حاشیه دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال تهران در ورزشگاه فولاد آرنا نیز هواداران باشگاه فولاد که برای تشویق تیم استقلال خوزستان به ورزشگاه رفته بودند به شدت علیه تیم استقلال و سرمربی این تیم شعار سر می‌دادند و با پرتاب اشیای مختلف درون زمین سعی در برهم زدن تمرکز اعضای تیم استقلال را داشتند.