تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3766683
شناسه : 3766683
تاریخ :
در هیچ یک از کلاس‌های آموزشی شرکت نکردم اقتصاد ایران: رتبه سه کنکور سراسری علوم انسانی گفت: توصیه‌ام به دانش آموزان کنکوری این است که با تلاش و استمرار و دوری از حاشیه‌ها برای رسیدن به اهدافشان تلاش کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مهرزاد مشایخی، رتبه سه کنکور سراسری علوم انسانی در گفت‌وگو و با خبرنگار مهر، بیان کرد: من از اوایل سال یازدهم مطالعه جدی برای کنکور را آغاز کردم، در ابتدا روزانه از ۵ تا ۶ ساعت درس خواندن شروع کردم تا اواخر که به حداکثر ۱۲ ساعت رسید. البته هر چه به زمان کنکور نزدیک می‌شدم زمان مطالعه‌ام کمتر می‌شد.

وی افزود: مهم‌ترین عامل موفقیت تحصیلی‌ام حمایت پدر و مادرم بود و اینکه اکثر زمان خودم مطالعه داشتم و در هیچ یک از کلاس‌های آموزشی شرکت نکردم، همچنین از کتاب‌های تست و کمک آموزشی نیز استفاده نکردم، فقط دو بار آزمون شرکت کردم.

مشایخی با بیان اینکه قصد دارد در رشته حقوق دانشگاه تهران تحصیل کند، ادامه داد: من ساکن شهر تهران هستم خودم شخصاً برای کنکور خواندم. توصیه‌ام به دانش آموزان کنکوری این است که دست از تلاش و استمرار برای رسیدن به اهدافشان بر ندارند و اینکه خودشان را درگیر حاشیه سازی‌های کنکور نکنند و انعطاف پذیر باشند.