تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3766669
شناسه : 3766669
تاریخ :
دبیر بیست‌وششمین جشنواره قصه‌گویی منصوب شد اقتصاد ایران: فرهاد فلاح رئیس بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکمی عالیه قوامی را به عنوان دبیر این دوره از جشنواره منصوب کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، فرهاد فلاح رئیس بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکمی عالیه قوامی را به عنوان دبیر این دوره از جشنواره منصوب کرد.

فلاح در این حکم به سابقه و علاقه قوامی به جریان قصه‌گویی اشاره و او را به عنوان «دبیر بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی» معرفی کرده است.

وی در ادامه این حکم آورده است:

جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی سکوی تربیتی کودکان و نوجوانان، بر اساس یک ساختار اصیل و تأثیرگذار پایه‌گذاری شده است و به عنوان یک میراث ناملموس فرهنگی مسیر تکامل و رشد خود را طی می‌کند. «فرهنگ سازی و عمومی‌سازی جریان قصه‌گویی»، «ترویج فرهنگ قصه‌گویی در خانواده‌ها»، «تاکید بر تولید قصه‌های جدید متناسب با نیازهای روز» و «افزایش میزان دامنه مخاطبان جشنواره قصه‌گویی» به عنوان سرفصل‌های پیش روی بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به شمار می‌رود.

رئیس بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری در پایان حکم قوامی، فعال‌سازی تمامی ظرفیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فراگیر کردن مشارکت توده‌های مردم، استفاده حداکثری و هدفمند از ظرفیت رسانه، تحول در محتوا و ایجاد ابتکار و خلاقیت در بخش بین‌الملل در این جشنواره را درخواست کرده است.