تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3766668
شناسه : 3766668
تاریخ :
دفتر جنبش أمل لبنان در ایران خواستار حل معمای امام موسی صدر شد اقتصاد ایران: دفتر جنبش أمل لبنان در ایران با صدور بیانیه ای به مناسبتِ چهل‌وششمین سالگرد ربودن امام صدر خواستار حل این معما شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، دفتر جنبش أمل لبنان در ایران با صدور بیانیه ای به مناسبتِ چهل‌وششمین سالگرد ربودن امام صدر خواستار حل این معما شدند.

مشروح متن این بیانیه را در ادامه می‌ آید:

اکنون ۴۶ سال از ربودن امام صدر در لیبی می‌گذرد و تلاش‌ها برای بازگرداندن او و دو همراهش همچنان بی‌ثمر بوده است. جای خالی رهبر مقاومت این روزها در لبنان و منطقه بیشتر احساس می‌شود. بیش از پنج دهه پیش او اسرائیل را شر مطلق خوانده بود و خطر او را از هرچیزی در منطقه و جهان بیشتر می‌دانست. امام موسی صدر اسرائیل را نه فقط دشمن فلسطینیان که دشمن انسان و انسانیت می‌دانست. اکنون که اسرائیل بیش از پیش در این یک سال چهره خود را نمایان کرده و نشان داده است که برخلاف هر عرف و اخلاقی حاضر است جانِ کودکان و زنان و مردانِ بی‌دفاع را از بین ببرد، تعبیر و دیدگاه‌های امام صدر درباره این خطر بیشتر درک می‌شود. امیدواریم که با تلاش همه کسانی که کاری از دستشان برمی‌آید، این معمای پیچیده را حل کنند.