تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3766657
شناسه : 3766657
تاریخ :
قیمت مصوب بلیت پروازهای تهران به مشهد اقتصاد ایران: دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: سقف قیمت بلیت تهران به مشهد طبق نرخ اعلامی از سوی شرکت‌های هواپیمایی، ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خواهد بود و فروش بلیت بالاتر از این نرخ غیرمجاز است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مهر: دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: سقف قیمت بلیت تهران به مشهد طبق نرخ اعلامی از سوی شرکت‌های هواپیمایی، ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خواهد بود و فروش بلیت بالاتر از این نرخ غیرمجاز است.

مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه هم‌اکنون تمام شرکت‌های هواپیمایی خواهان جابه‌جایی زائران به مشهد مقدس هستند، گفت: در حال حاضر ۲۲ شرکت هواپیمایی فعال است که تمام ایرلاین‌ها مجوز جابه‌جایی زائران از تمام نقاط کشور به مشهد را دارند.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی گسترده و عرضه تعداد قابل توجهی بلیت هواپیما به مقصد مشهد، هم‌اکنون در سایت‌های فروش، بلیت به وفور موجود است و زائران دغدغه‌ای در این راستا نخواهند داشت. سقف نرخ بلیت مشهد که از سوی شرکت‌های هواپیمایی اعلام شده، ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

سامانی تصریح کرد: با توجه به اینکه ایرلاین‌ها، قیمت تعیین شده‌ای را اعلام کردند اما هم‌اکنون تعدادی از شرکت‌های هوایی در حال عرضه بلیت با قیمت پایین‌تر از نرخ مصوب هستند و بلیت‌های برگشت از مشهد به تهران نیز به قیمت ۶۰۰ الی ۷۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد که به عبارت دیگر کم‌تر از یک چهارم قیمت مصوب شده، عرضه می‌شود.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در پایان گفت: عرضه بلیت مشهد بالاتر از نرخ ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان غیر مجاز خواهد بود و با توجه به عرضه گسترده بلیتی که وجود دارد، دلالان بازار سیاه نمی‌توانند به این بازار ورود داشته باشند.