تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3766647
شناسه : 3766647
تاریخ :
جشنواره رسانه‌ای طنین در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود اقتصاد ایران: ارومیه-رئیس بسیج رسانه آذربایجان‌غربی گفت: رویداد رسانه‌ای طنین به عنوان نخستین دوره استانی جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت منتظر خراسانی ظهر یکشنبه در نشست خبری و مراسم رونمایی از پوستر رویداد طنین در استان با اشاره به سومین سال برگزاری جشنواره ملی حریم رسالت افزود: رویکرد و هدف این جشنواره تبیین نقش‌آفرینی زنان در جامعه و توانمندی این قشر از جامعه است.

وی با اشاره به محوریت زن و رسانه در این رویداد رسانه‌ای ادامه داد: زنان همواره در جایگاه‌های مختلف جامعه حضور و نقش‌آفرینی دارند، لذا نیازسنجی شد تا این جشنواره با هدف تببین این جایگاه در استان‌ها نیز با عنوان رویداد طنین برگزار شود.

خراسانی گفت: ضروری است نقش بانوان در جامعه تبیین شود و این جریان باید به یک گفتمان تبدیل شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در قالب‌های، موشن گرافی، گزارش، عکس، فیلم، یادداشت، عکس، مستند و…برگزار می‌شود، افزود: تا ۳۰ شهریور مهلت ارسال آثار وجود دارد.

رئیس بسیج رسانه استان با بیان اینکه روایت زندگی بانوان موفق ایرانی، واقعیت زندگی زن در کشورهای غربی، روایت پیشرفت زنان در انقلاب اسلامی، حیا و پوشش در سلامت جامعه و نقش زن در تحکیم بنیان خانواده محورهای رویداد طنین را تشکیل می‌دهد، اظهار کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در جشنواره حریم رسالت به نشانی harimeresalat.com و در رویداد استانی طنین به ادرس تلگرام ایتا rooydad_resaneh_ag@ ارسال کنند.

جشنواره رسانه‌ای طنین در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

برگزاری جشنواره فردخت در آذربایجان غربی

رقیه موسویان، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای استان نیز در این جلسه افزود: زنان نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند که در اثنای مختلف نقش‌آفرینی کردند.

وی خاطرنشان کرد: تبیین نقش زنان در اجتماع و گفتمان انقلاب در حوزه زن و خانواده و توجه و احیای هویت زن مسلمان ایرانی از اهداف برگزاری رویداد طنین است.

موسویان گفت: زن مسلمان ایرانی می‌تواند الگویی برای زنان جهان باشد که در این راستا در جهت تقویت و تبیین سبک زندگی ایرانی_اسلامی ضروری است گام‌های اساسی برداشته شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره فردخت برای اولین بار در استان افزود: این جشنواره در حوزه صنعت و مد لباس مطابق با گفتمان اسلامی با محورهای رقابت بخش اثر (ارائه نمونه کار دوخته شده)، بخش طراحی (ارائه طرح با تکنیک طراحی دستی) و بخش تحقیق پژوهش (ارائه آثار علمی پیرامون محورهای مشخص شده) برگزار می‌شود که تا ۱۰ مهر ثبت‌نام در این جشنواره تمدید شده و علاقه مندان می‌توانند آثار را تا ۲۰ مهرماه به https: / /eitaa.com / Fardokht_azargharbi ارسال کنند.