تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3766632
شناسه : 3766632
تاریخ :
روز شهادت امام رضا(ع) توسط کانون‌های خدمت رضوی برگزار می شود اقتصاد ایران: رشت- مدیر کانون‌های خدمت رضوی گیلان از برگزاری ۸۸ فعالیت فرهنگی و اجتماعی به نیت خدمت به آستان نورانی حضرت امام رضا (ع) در سالروز شهادت این امام همام خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، جواد شفیعی ثابت ظهر یکشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار کرد: ۲ هزار خادمیار و یاور رضوی و ۱۰۰ کانون تخصصی خدمت که زیر مجموعه بنیاد کرامت رضوی آستان قدس در گیلان فعالیت می‌کنند.

وی افزود: به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت امام رضا (ع) در چهارشنبه‌های امام رضایی ۸۸ فعالیت فرهنگی و مذهبی و خدمات اجتماعی در گیلان برگزار خواهد شد.

شفیعی ادامه داد: افتتاح چایخانه حضرت رضا (ع) با کمک خادمیاران تالش در روز شهادت، ارائه خدمت در چایخانه حضرت رضا در شهرستان‌های فومن و آستانه اشرفیه لنگرود در شب شهادت و توزیع ۸ هزار بسته متبرکات حرم رضوی در استان گیلان انجام خواهد شد.

شفیعی گفت: اهدا ۴۰ بسته کتیبه و اقلام متبرک برای برگزاری ۴۰ روضه خانگی در سراسر استان گیلان و برپایی ۱۰ ویژه برنامه شهادت توسط کانون‌های خدمت رضوی برنامه ریزی شده و در شهر رشت ساعت ۱۰ صبح با سخنرانی آیت الله فلاحتی نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان در حرم خواهر امام رشت با حضور خادمیاران رضوی مراسم باشکوه عزاداری برگزار خواهد.

وی تصریح کرد: مشابه این مراسم در شب شهادت در حرم مطهر آقا سید جلال الدین آستانه اشرفیه با اهدا متبرکات در چایخانه حضرت رضا واقع در صحن حرم پیش بینی شده است.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی گیلان با اشاره به انجام فعالیت ۸۸۸ نفر خادمیار و یاور رضوی در این ایام گفت: اطعام رضوی به تعداد ۴ هزار پرس، برگزاری دو کاروان سلامت در رشت و لنگرود، برپایی میز مشاوره و مددکاری و پیگیری امور صلح سازش و آغاز فرآیند جذب ۵۰۰ خادمیار نوجوان علاقمند به خدمت در شبکه خادمیارن رضوی آستان قدس و انجام فعالیت‌های رسانه‌ای و تولید محتوای فرهنگی و جمع آوری نذورات مردمی توسط خادمیاران تخصصی از دیگر فعالیت‌های اجرایی این ایام است.