تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3766618
شناسه : 3766618
تاریخ :
اولین نمایشگاه انفرادی کاریکاتور تأثیرات «هوش مصنوعی» در اردبیل اقتصاد ایران: اردبیل- اولین نمایشگاه انفرادی کاریکاتور تأثیرات «هوش مصنوعی» در قالب ۳۰ اثر و در نگارخانه قوام الدین اردبیلی گشایش می‌یابد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

هنرمند گرافیست اردبیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: موضوع اولین نمایشگاه انفرادی کاریکاتور با ۳۰ اثر در رابطه با تأثیرات هوش مصنوعی در جامعه و زندگی امروز و آینده است.

سمیه دادمهر با اشاره به اینکه این نمایشگاه در مجتمع فدک و نگارخانه قوام الدین اردبیلی برپا خواهد شد، خاطرنشان کرد: در کنار کاریکاتورهای با موضوع هوش مصنوعی برخی آثار متفرقه کاریکاتور نیز که از آثار بنده هست، در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داده شده است.

وی با بیان اینکه روز پنجشنبه ۱۵ شهریور ماه از ساعت ۱۶ این نمایشگاه گشایش می‌یابد، گفت: به مدت ۴ روز در اولین نمایشگاه کاریکاتور «تأثیر هوش مصنوعی در جامعه و زندگی امروز و آینده» میزبان بازدیدکنندگان خواهیم بود.

دادمهر بازدید این نمایشگاه را برای عموم آزاد اعلام کرد و افزود: در هوش مصنوعی در کوتاه مدت وارد زندگی اجتماعی ملت‌ها خواهد شد که در این نمایشگاه و در قالب ۳۰ اثر سعی شده است تا تأثیرات این پدیده علمی به مردم و بازدیدکنندگان بازگو شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سمیه دادمهر با سابقه درخشان در رشته‌های هنرهای تجسمی، طراحی و نقاشی کودک، فعالیت در زمینه‌های متعدد موسیقی و … از سال ۷۹ در زمینه‌های مختلف هنری از جمله گرافیک، کاریکاتور و موسیقی در اردبیل فعالیت دارد.

وی همچنین مسئولیت فنی و پرورشی هنرستان هنرهای زیبای دختران اردبیل، داوری جشنواره‌های متعدد از جمله جشنواره کودک و نوجوان شهید مرحمت بالازاده و مربیگری نقاشی کودکان در حوزه هنری اردبیل را در دو دهه اخیر برعهده داشته است.

از این هنرمند اردبیلی کتاب «هنر، عرفان و فلسفه» نیز در دست چاپ است.