تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3766616
شناسه : 3766616
تاریخ :
اگر قرار بود در ساختارها بمانیم انقلاب پیش نمی‌رفت اقتصاد ایران: همدان- قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ما در عرصه تبلیغات اسیر ساختارها نشدیم و اگر قرار بود از ابتدا در ساختارها بمانیم انقلاب پیش نمی‌رفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی ظهر یکشنبه در آئین سنگرسپاری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار کرد: در روزگاری که انواع و اقسام تهاجمات فرهنگی و به نوع جنگ نوین شکل گرفته راهی به جز جهاد تبیین نداریم.

وی افزود: امروز مأموریت اصلی سازمان تبلیغات اسلامی و تمام گروه‌های مردمی فرهنگی، جهاد تبیین است.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه امروز از ساختارها عبور کرده‌ایم، گفت: به برکت جمهوری اسلامی ما مبلغان جوان، مداحان و گروه‌های جهادی داریم که از ساختارها عبور کرده‌اند و امروز ما در جهاد تبیین اسیر ساختارها نیستیم.

حجت‌الاسلام حریزاوی خاطرنشان کرد: اگر قرار بود که در ساختارها بمانیم انقلاب پیش نمی‌رفت.

وی با بیان اینکه عرصه فرهنگ مظلوم است، بیان کرد: به بیان رهبری فرهنگ مانند هوا است، دیده نمی‌شود اما حیاتی است، باید در تمام حوزه‌ها امر فرهنگ دیده شود.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد: اینکه دولت برای فیبر نوری و زیرساخت‌های فضای مجازی میلیاردها هزینه کند اما برای مسائل فرهنگی فضای مجازی اعتباری نگذارد بی‌تدبیری است.

حجت‌الاسلام حزیراوی با اشاره به تحول جریان قرآنی گفت: ما باید امروز به قرآن رجوع کنیم، در پویش زندگی با آیه‌ها تعداد زیادی از جوانان و نوجوانان ما با قرآن آشنا شدند و ۲ میلیون حافظ قرآن کریم به کشور اضافه شد.

وی افزود: امروز برنامه محفل افتخار جمهوری اسلامی ایران بوده و سایر کشورهای اسلامی به دنبال الگوبرداری از این برنامه پرمخاطب هستند.