تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3766615
شناسه : 3766615
تاریخ :
برای عرصه‌های فرهنگی نباید گرفتار ساختارها شویم اقتصاد ایران: همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: در عرصه‌های فرهنگی اگر گرفتار ساختارها شویم نمی‌توانیم موفقیتی به دست آوریم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی ظهر یکشنبه در آئین سنگرسپاری سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار کرد: از زحمات حجت‌الاسلام ارتقایی در ایام مسئولیت در سازمان تبلیغات اسلامی استان تشکر می‌کنیم و امیدوارم هر جا هستند در سنگر اسلام موفق باشند.

وی افزود: برای حجت‌الاسلام غلامی‌روشن در این عرصه خطیر نیز آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم بتوانند در عرصه جهاد تبیین موفق عمل کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به لزوم همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: اگر می‌خواهیم در عرصه تبلیغ موفق باشیم باید کار را به مجموعه‌های مردمی بسپاریم و مردم باید کار اصلی را پیش ببرند.

آیت‌الله شعبانی‌موثقی خاطرنشان کرد: باید سازمان تبلیغات اسلامی استان حمایت و همکاری دوجانبه با تمام مجموعه‌های مردمی داشته باشد.

وی با اشاره به لزوم ساماندهی بهتر هیئت‌های مذهبی بیان کرد: در هیئت‌های مذهبی شاهد تدابیری نیستیم، واقعیت این است در محرم و صفر ما در همدان شاهد یک تجمع بزرگی مردمی نیستیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان عنوان کرد: باید برنامه‌ریزی بهتری در مراسمات مذهبی صورت بگیرد، همدان ظرفیت‌های فراوانی در مسائل مذهبی دارد اما خروجی خوبی نمی‌بینیم.

وی با بیان اینکه در عرصه فرهنگی نه باید اسیر ساختارها شویم، گفت: کار فرهنگی با بخش‌نامه جلو نمی‌رود و مدیر باید دستش باز باشد و گرفتار ساختارها نشود.

آیت‌الله شعبانی‌موثقی خاطرنشان کرد: ساختارها بازدارنده هستند و اگر مدیر می‌خواهد در عرصه فرهنگی موفق باشد باید از ساختارها عبور کند.