تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادسبز
لینک : econews.ir/5x3766594
شناسه : 3766594
تاریخ :
محیط‌بانان استان تهران آموزش دفاع شخصی دیدند اقتصاد ایران: رئیس اداره آموزش حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: اداره کل حفاظت محیط زیست اقدام به برگزاری دوره آموزشی دفاع شخصی ویژه محیط بانان و ماموران اجرایی کرده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله عبادی رئیس اداره آموزش و مشارکت‌های مردمی حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: به منظور افزایش سطح توانایی و مهارت‌های جسمانی و آمادگی بدنی محیط‌بانان در مواجه و مقابله با متخلفان در درگیری‌های احتمالی، اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران اقدام به برگزاری دوره آموزشی دفاع شخصی ویژه محیط‌بانان و مأموران اجرایی کرده است.

عبادی افزود: محیط‌بانان استان تهران به مدت سه روز هنرهای رزمی را آموزش دیدند.

وی مطرح کرد: در این دوره آموزشی اصول و مبانی مبارزه تن به تن در درگیری‌ها و طرز استفاده از سلاح سرد و مقابله با آن به محیط‌بانان آموزش داده شد.

امضای تفاهم‌نامه با دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران

مراسم امضای تفاهم‌نامه بین اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران و دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران روز گذشته همزمان با هفته دولت و با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران، رئیس دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران و جمعی از مدیران و مسئولان این اداره کل و دانشگاه برگزار شد.

علیرضا مزینانی - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران - گفت: به منظور توسعه همکاری میان دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران و اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران همچنین استفاده بهینه از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های علمی‌، پژوهشی طرفین، این تفاهم‌نامه دو جانبه به امضا رسید.

به گزارش اداره کل محیط زیست تهران وی هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه را ایجاد و توسعه همکاری‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه و اداره کل با استفاده از کلیه منابع طرفین اعم از نیروی انسانی، علمی، فنی و بانک‌های اطلاعاتی ذکر و اظهار کرد: همکاری‌های پژوهشی شامل اجرای پروژه‌های تحقیقاتی و پژوهشی مورد نیاز، استفاده از امکانات تحقیقاتی و کارگاهی متقابل، برگزاری همایش‌های علمی مشترک، انجام بازدیدهای علمی متقابل با هدف ارتقای سطح دانش و مهارت‌های اعضای هیأت علمی و تأسیس و راه اندازی خانه فناور محیط زیست تهران از جمله مواردی است که در این تفاهم‌نامه بر آن تاکید شده است.